  • Data: 2014-10-27 09:52:28
    Temat: Re: WLAMANIE DO MOJEGO KONTA - ZNANY WIELKI BANK !!! Co robic???
    Od: v...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 27 października 2014 09:39:17 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Da się o ile znasz: Numer karty, datę ważności i kod CVV.

    Jak to zrobic? Jak zaplacic prze Internet przy pomocy karty debetowej? Wczesniej
    wiele razy chcialabym tak robic ze swoja karta debetowa bo to latwiejsze niz przelew
    przez konto bankowe(?) Wiec czy na pewno da sie?