-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Bartosz Czerwonka <b...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Warszawa-Ustka - którędy?
Date: Thu, 19 Aug 2010 11:53:08 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 27
Message-ID: <1hbpvkw167fcl$.mwgc6ignitzf$.dlg@40tude.net>
References: <i4hasu$h73$1@news.onet.pl> <e4m4f4c751jo.12hcw4wwsw82v$.dlg@40tude.net>
<i4ijpd$9bt$1@inews.gazeta.pl>
<1...@4...net>
<3...@v...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 115-dzi-4.acn.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1282211592 14571 62.121.67.115 (19 Aug 2010 09:53:12 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 19 Aug 2010 09:53:12 +0000 (UTC)
X-User: bcr
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304919
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 19 Aug 2010 01:24:49 -0700 (PDT), Marcin K. napisał(a):
> On 19 Sie, 09:38, Bartosz Czerwonka <b...@w...pl> wrote:
>
>>> ... przed Kościerzyną .... wytyczony objazd .... łatwo się pogubić,
>>
>> ... moim zdaniem objazd w obie strony jest przyzwoicie oznaczony. Według ścieżki
GPS wyszło ok. 30 km
>> zamiast dziesięciu - blokada jest na wysokości miejscowości Sarnowy lub
>> Stawiska.
>
> IMHO niestety nie jest dobrze oznakowany. Skret w lewo z DW214 owszem
> widoczny. Potem droga caly czas prosto i nie ma strzalki nakazujacej
> odbicie w prawo.
OK. Wydawało mi się, że widziałem strzałkę w prawo jadąc "w tamtą" stronę,
ale możliwe, że mi się mózg wyłączył i jechałem po prostu za kimś.
Tak czy owak - korzystając z nawigacji i *wiedząc*, gdzie dokładnie jest
droga nieprzejezdna, można, jak się okazuje, pojechać nieco krócej:
http://koscierzyna.naszemiasto.pl/artykul/490034,kos
cierzyna-klotnia-o-objazdy-kierowcy-sa-wsciekli,id,t
.html
Przy okazji - jakkolwiek nie jest to droga krajowa i w sumie na stronie
GDDKiA nie musi być informacji, to... znacie może jakieś miejsce, gdzie
takie dane są przedstawione dla wszystkich (no, większości) kategorii dróg?
--
Becer
Następne wpisy z tego wątku
- 19.08.10 12:47 Marcin K.
- 19.08.10 13:03 Vlad The Ripper
- 19.08.10 14:21 cisiek
- 19.08.10 20:47 jerzu
- 19.08.10 20:48 jerzu
- 19.08.10 22:13 J.F.
- 19.08.10 22:33 Przemek V
- 19.08.10 22:50 jerzu
- 20.08.10 09:23 Vlad The Ripper
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=