  • 1. Data: 2012-11-21 15:55:40
    Temat: We Włocławku pojebało...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    Na wyjeździe na Płock (78km) najpierw GITD żółty oznakowany, 170m dalej
    policja z Iskrą, kolejne 200m dalej stacjonarny fotoradar GITD. Na
    wylocie na Łódź 249 km lidar, na Wylocie na Toruń czynny stacjonarny
    fotoradar GITD, 350m dalej patrol z lidarem. Do tego po mieście jeździ
    nieoznakowane mondeo GITD i nieoznakowana Vectra policji. Starczy? No
    cóż nie, na Kruszyńskiej fotoradar na 3 nóżkach jeszcze (wyjazd na
    Poznań). Wszystko w jednym czasie. Czy kogoś nie pojebało przypadkiem?

    ps. A i tak nie wiem, czy ja o wszystkim wiem

    --
    anacron

  • 2. Data: 2012-11-21 15:57:56
    Temat: Re: We Włocławku pojebało...
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > ps. A i tak nie wiem, czy ja o wszystkim wiem

    Skojarz pojęcia "koniec roku" "dziura budżetowa" "minister finansów" "łatwy
    łup"
    :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 3. Data: 2012-11-21 15:58:15
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-21 15:55, anacron pisze:
    > Na wyjeździe na Płock (78km) najpierw GITD żółty oznakowany...

    https://dl.dropbox.com/u/19673278/zoltegitd.jpg

    Ahh zapomniałbym, rozmawiałem z Panami, zdjęcia od +11 w obu kierunkach,
    w czasie 5 min i 48s rozmowy 18 fotek.

    Pozdrowionka z Włocławka

  • 4. Data: 2012-11-21 16:11:53
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-21 15:57, WOJO pisze:

    > Skojarz pojęcia "koniec roku" "dziura budżetowa" "minister finansów"
    > "łatwy łup"

    Ja rozumiem, ale nie prościej po prostu podnieść podatki? Oczywiście o
    przycięciu wydatków to ja nawet nie marzę :P

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-11-21 16:14:21
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Ahh zapomniałbym, rozmawiałem z Panami, zdjęcia od +11 w obu kierunkach,
    > w czasie 5 min i 48s rozmowy 18 fotek.
    >
    > Pozdrowionka z Włocławka

    dobrze licze - 40 kafli za godzine ruchu?
    pol miliona za dzien? tak z 200 baniek rocznie? z jednego auta?, przyjalem
    200 za wyskok.
    obym sie mylil
    szybkim krokiem zmierzaja do wywieszania sie na latarniach..... przez
    spoleczenstwo......, oby

  • 6. Data: 2012-11-21 16:22:47
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-21 16:14, abn140 pisze:

    > dobrze licze - 40 kafli za godzine ruchu?
    > pol miliona za dzien? tak z 200 baniek rocznie? z jednego auta?, przyjalem
    > 200 za wyskok.

    No chwilowo ludzie ignorują żółte autka z napisem nadzór techniczny, jak
    i granatowe mondeo... Za kilka miesięcy to się zmieni :)

  • 7. Data: 2012-11-21 17:12:58
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    rnetia.pl
    *anacron* napisał(-a):

    > Czy kogoś nie
    > pojebało przypadkiem?

    Masz wątpliwości? A drogi dalej takie rozjebane?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2012-11-21 17:15:28
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-11-21 17:12, Big Jack pisze:

    > Masz wątpliwości? A drogi dalej takie rozjebane?

    Robią, robią ale nadal na Al. Kazimierza Wielkiego gubisz plomby z
    zębów, a na części 91 (stara 1) urywasz wahacze. :)

  • 9. Data: 2012-11-21 17:16:19
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 21 Nov 2012 16:11:53 +0100, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

    >Ja rozumiem, ale nie prościej po prostu podnieść podatki?

    Które podatki? IMHO "nie prościej".
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2012-11-21 17:23:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-21 15:58, anacron pisze:

    > https://dl.dropbox.com/u/19673278/zoltegitd.jpg
    >
    > Ahh zapomniałbym, rozmawiałem z Panami, zdjęcia od +11 w obu kierunkach,
    > w czasie 5 min i 48s rozmowy 18 fotek.

    Od +11? A jaki błąd pomiaru? Czasem nie 3 km/h?

    --
    MN