  • Data: 2019-09-15 21:03:16
    Temat: Re: We Wrocawiu dużo hulajnóg
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, September 15, 2019 at 4:12:05 PM UTC+2, Shrek wrote:

    > Takie porównanie jest bez sensu, bo dane dotyczące ilości ofiar wypadków
    > z udziałem hulajnóg są z dupy wzięte. Shit in - shit out.

    Statystyki u nas sa zazwyczaj z d. wziete :( ale co do wypadkow smiertelnych, to ze
    wzgledu na "nowosc" i chwytny temat raczj o kazdym napisali, troche tego jest... W
    sumie trudno sie dziwic, efekt raczej oczywisty - jesli "piesi" zamiast 4-5km/h
    zaczynaja sie poruszac 20-25km/h (+dodatkowo malo kto sie tego spodziewa) to nie ma
    sily, zeby nie nastapil lawinowy wzrost wypadkow... A jak problem rozwiazac od strony
    prawnej, aby nie wylac dziecka z kapiela (zabraniajac uzywania) to nie mam pojecia...
    kazde rozwiazanie ma wady i zalety...