  • Data: 2019-09-15 22:24:08
    Temat: Re: We Wrocawiu dużo hulajnóg
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Urzadzenia transportu osobistego maja duza szanse sie upowszechnic. Przy
    przemieszczaniu sie na niewielkie odleglosci zwlaszcza w centrach duzych miast sa
    genialne. Do tego maja niezwykle maly stosunek zuzywanej energii na jednostke
    odleglosci. Hulajnogi chwilowo domunuja wsrod UTO. Ale jest jeszcze kilka ciekawych
    urzadzen. Monocykle, elektryczne deski i co jeszcze Chinczyk wymysli. Sa i
    elektryczne skutery i rowery ale ze to inna klasa to ich poruszanie sie po ulicach
    jest od dawna uregulowane. Jezdze hulajnoga od kilku miesiecy. Wiecej nia jezdze niz
    samochodem. Po kilku miesiacach doswiadczenia widze ze musialbym sie bardzo postarac
    zeby komus zrobic krzywde. A ze leniwy jestem to nie chce mi sie starac. UTO maja
    wiele zalet. Chociazby taka ze sa praktycznie zero emisyjne. Moj miesieczny koszt
    pradu to mniej niz jedno parkowanie w centrum miasta. Jesli faktycznie rzadzacy w
    duzych miastach chca zeby powietrze bylo lepsze to musza stwarzac warunki do
    korzystania z UTO. W Lodzi problemem jest duza ilosc chodnikow w zlym stanie.
    Hulajnoga wymaga rownego a nie kurwidolow. Nie musi byc to od razu asfalt na wysoki
    polysk. Bardzo dobrze jezdzi sie po rownej kostce. Kiedys Stalin stwierdzil ze u nich
    jest wszystko, ale nie dla wszystkich. Pasuje to do hulajnogi i innych UTO. Zeby
    jezdzic na hulajnodze trzeba miec wlasciwe dla tego srodka transportu cechy
    psychofizyczne i chociaz troche pomarszczony mozg. Zeby bylo ciekawiej jestem 60+.