  • 11. Data: 2010-12-27 13:35:40
    Temat: Re: Wewnętrzna antena FM do auta
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2010-12-26 19:47, Seba pisze:
    > Hej,
    > ma ktoś może od nas z grupy pojęcie czy takie coś zapewni mi poprawny
    > odbiór radia FM w aucie -
    > http://allegro.pl/blaupunkt-wewnetrzna-antena-samoch
    odowa-fm-am-i1380221141.html
> [...]
    > ktoś z grupy to zamontowane u siebie i mógłby podzielić się wrażeniami?
    > Szukam czegoś nieinwazyjnego w montażu (z różnych powodów), ale
    > zapewniającego mi dobry odbiór stacji radiowych - anten wew. za 15 pln
    > na alledrogo jest wysyp, ale jakoś nie jestem przekonany, iż byłbym z
    > tego rozwiązania zadowolony.
    >
    > Może jakieś inne roziwązanie 'firmowe'? Ma ktoś może pomysł gdzie
    > jeszcze mógłbym spojrzeć? Cena rzecz drugorzędna (oczywiście w granicach
    > rozsądku) - liczy się poprawnośc działania radia FM w aucie.

    To jest antena TMC. Zobacz w googlu co to jest TMC i czy ma cos
    wspolnego ze sluchaniem radia ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 12. Data: 2010-12-27 13:47:07
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > To jest antena TMC. Zobacz w googlu co to jest TMC i czy ma cos
    > wspolnego ze sluchaniem radia ;)

    Ale pasmo się zgadza - co jest specjalnego w takiej antenie?

    Piotr

  • 13. Data: 2010-12-27 15:01:55
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    On 27 Gru, 13:47, Uncle Pete <p...@i...waw.pl> wrote:
> [...]

    Jakaś dziwna ta antena - wiem, nie jest problem przelutowanie wtyki
    (bo dla przykładu GPS-y z opcją TMC mają zupełnie inny wzór gniazd),
    ale patrząc na tą wtyczkę twierdzę, że wygląda tak samo jak moja z
    anteny do radia.

  • 14. Data: 2010-12-27 15:24:41
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 13:35:40 +0100, Mikołaj Tutak napisał(a):

    > To jest antena TMC.

    Nie (a może dokładniej - nie tylko). Obejmuje pasmo AM i FM i sprawdza
    się w działaniu codziennym całkiem zacnie.
    No chyba nie myślisz, że oparłem się tylko na tym co zostało zawarte w
    aukcji.

    PS. Najbardziej urzekła mnie informacja, iż ta antena ma podświetlany
    ten niebieski okręg. Piękna sprawa - +5 do lansu będę miał jak nic ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 15. Data: 2010-12-27 19:55:24
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    Seba wrote:
    > ktoś z grupy to zamontowane u siebie i mógłby podzielić się wrażeniami?

    Jeździłem kiedyś autem z anteną wewnętrzną (bodajże też Blaupunkta, nie
    pamiętam modelu) przyklejoną z góry na przedniej szybie. Nie zdarzyło mi
    się na nią narzekać, Trójkę odbierała całkiem przyzwoicie nawet w tunelu
    koło Galerii Dominikańskiej we Wro.

    --
    pzdr
    nalesnik

  • 16. Data: 2010-12-27 20:10:29
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 19:55:24 +0100, nalesnik napisał(a):

    > Trójkę odbierała całkiem przyzwoicie nawet w tunelu
    > koło Galerii Dominikańskiej we Wro.

    O widzisz. I to powinno wystarczyć za wszelakie rekomendacje - to mocno
    specyficzne miejsce u nas w mieście jeżeli chodzi o odbiór stacji
    radiowych.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 17. Data: 2010-12-27 20:28:31
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    pontiac TransSport z lat 90 ma antene wewnetrzna w postaci takiej
    metalizowanej folii rozciagnietej pod calym dachem i przykryta
    podsufitowka...odbiera jak kazda ina antena z ktora do tej pory mialem
    stycznosc w innych autach :-)

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 18. Data: 2010-12-27 21:19:25
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-27 20:10, Seba pisze:

    > O widzisz. I to powinno wystarczyć za wszelakie rekomendacje - to mocno
    > specyficzne miejsce u nas w mieście jeżeli chodzi o odbiór stacji
    > radiowych.

    I kolejny specyficzny abstynent w naszym mieście. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 19. Data: 2010-12-27 21:27:56
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 21:19:25 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

    > I kolejny specyficzny abstynent w naszym mieście. ;)

    Może kolega nie lubi nocnych wojaży po fastfoodach ;)

    PS. Bo nawet nie podejrzewam, że pijesz (nomen omen) do mnie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.