  • 1. Data: 2010-12-26 19:47:46
    Temat: Wewnętrzna antena FM do auta
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Hej,
    ma ktoś może od nas z grupy pojęcie czy takie coś zapewni mi poprawny
    odbiór radia FM w aucie -
    http://allegro.pl/blaupunkt-wewnetrzna-antena-samoch
    odowa-fm-am-i1380221141.html
    ? Jakoś nie przekonuje mnie to pseudotłumaczenie z translatorka, które
    wklejone jest na w/w auckji, jak i sam wygląd tego rozwiązania - może ma
    ktoś z grupy to zamontowane u siebie i mógłby podzielić się wrażeniami?
    Szukam czegoś nieinwazyjnego w montażu (z różnych powodów), ale
    zapewniającego mi dobry odbiór stacji radiowych - anten wew. za 15 pln
    na alledrogo jest wysyp, ale jakoś nie jestem przekonany, iż byłbym z
    tego rozwiązania zadowolony.

    Może jakieś inne roziwązanie 'firmowe'? Ma ktoś może pomysł gdzie
    jeszcze mógłbym spojrzeć? Cena rzecz drugorzędna (oczywiście w granicach
    rozsądku) - liczy się poprawnośc działania radia FM w aucie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 2. Data: 2010-12-26 21:24:33
    Temat: Re: Wewnętrzna antena FM do auta
    Od: "Mario" <m...@g...pl>

    czesciej niz przy tradycyjnej antenie (zwlaszcza w odludnych miejscach
    podczas trasy...) nie lapie czegokolwiek ale jesli sygnal jest to nic nie
    szumi etc.

    ogolnie jestem zadowolony

    pzdr

  • 3. Data: 2010-12-26 22:02:26
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-26 21:24, Mario pisze:
    > czesciej niz przy tradycyjnej antenie (zwlaszcza w odludnych miejscach
    > podczas trasy...) nie lapie czegokolwiek ale jesli sygnal jest to nic nie
    > szumi etc.
    >
    > ogolnie jestem zadowolony

    Jednym słowem wystarczy podłączyć radio pod budę i jeszcze lepiej będzie.

  • 4. Data: 2010-12-26 22:22:27
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Jednym słowem wystarczy podłączyć radio pod budę i jeszcze lepiej będzie.

    ale tylko wtedy gdy nie ma dobrej masy, prawda?

  • 5. Data: 2010-12-26 22:31:06
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W Mercedesie W202 fabrycznie była montowana w kombi antena wewnętrzna,
    tyle, że był tam jeszcze jakiś moduł dodatkowy, dzięki któremu to
    naprawde fajnie działało. Na w202.pl można sobie poczytać.

  • 6. Data: 2010-12-26 22:33:23
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Hej,
    > ma ktoś może od nas z grupy pojęcie czy takie coś zapewni mi poprawny
> [...]

    Mam taki wynalazek zamontowany w sposób zupełnie niewidoczny, tj pod
    plastikiem na klapie (czyli na górnej części szyby). Działa bardzo znośnie,
    tj. nie gorzej od zamontowanej na dachu anteny z batem. W miejscu anteny z
    batem zamontowałem helikalną od CB.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 7. Data: 2010-12-27 07:44:29
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Dec 2010 21:24:33 +0100, Mario napisał(a):

    > czesciej niz przy tradycyjnej antenie (zwlaszcza w odludnych miejscach
    > podczas trasy...) nie lapie czegokolwiek ale jesli sygnal jest to nic nie
    > szumi etc.

    U mnie antena dachowa ma dosłownie z 10 cm długości - a system działa b.
    dobrze. Jeżeli to rozwiązanie będzie zbliżone do tego co mam dzisiaj to
    byłbym zadowolony.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 8. Data: 2010-12-27 07:44:33
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Dec 2010 22:31:06 +0100, Nex@pl napisał(a):

    > W Mercedesie W202 fabrycznie była montowana w kombi antena wewnętrzna,
    > tyle, że był tam jeszcze jakiś moduł dodatkowy, dzięki któremu to
    > naprawde fajnie działało. Na w202.pl można sobie poczytać.

    Właśnie myślałem, że można kupić coś takiego - w sensie stosowanego już
    seryjnie w innych autach. Dzięki za podpowiedź.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 9. Data: 2010-12-27 07:44:33
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 26 Dec 2010 22:33:23 +0100, Yogi(n) napisał(a):

    > Działa bardzo znośnie,
    > tj. nie gorzej od zamontowanej na dachu anteny z batem.

    Dzięki za info.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 10. Data: 2010-12-27 13:27:04
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-12-27 07:44, Seba pisze:

    > Właśnie myślałem, że można kupić coś takiego - w sensie stosowanego już
    > seryjnie w innych autach. Dzięki za podpowiedź.

    Nie ma za co, taki moduł drogi nie jest, no i mercedes do tego ;)