  • 1. Data: 2010-12-26 19:53:59
    Temat: Peugeot 307, 308 bać się ???
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    Witam

    Tak sobie myślę czy kupić takie autko ?? 307 dość bogato wyposażona SW
    panorama, navi itp oczywiście 1.6 HDI - przebieg raczej oryginalny 150
    kkm, rocznik 2007. Stan bdb, po numerze vin widzialem że auto miało
    kilka napraw typu wymiana turbiny, stuki w zawieszeniu, jakaś tam
    wymiana paska rozrządu w związku z nieszczelnością i przedostaniem się
    oleju. Oczywiście auto wyposażone w FAP :-(, a może 308 ??? w sumie 6
    kpln droższy, rocznik 2008 wyposażenie to samo.

    Jak myślicie ??? może inne sugestie w sumie nie mam ciśnienia ale szukam
    czegoś fajnego, tak naprawde szukałem Vectry kombi, może Focus TDCI ???
    Nie mogę się zdecydować.

  • 2. Data: 2010-12-26 20:06:52
    Temat: Re: Peugeot 307, 308 bać się ???
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Dec 2010 19:53:59 +0100, Marcin napisał(a):

    > wymiana paska rozrządu w związku z nieszczelnością i przedostaniem się
    > oleju. Oczywiście auto wyposażone w FAP :-(, a może 308 ??? w sumie 6

    A o co Ci chodzi z tym FAP?
    (obiegowe bajki do straszenia idiotów sobie daruj...)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-12-26 20:12:50
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    W dniu 2010-12-26 20:06, Waldek Godel pisze:

    > A o co Ci chodzi z tym FAP?
    > (obiegowe bajki do straszenia idiotów sobie daruj...)

    No wiesz, jeżdżę głównie po mieście często w korkach, po 6 km do pracy w
    jedną stronę i właśnie o to mi chodzi. pozatym na jakimś tam mądrym
    forum przeczytałem że fap wytrzymuje koło 160 kkm właśnie w tych HDI :-)
    takie to legendy.

  • 4. Data: 2010-12-26 20:16:36
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

> [...]

    > Jak myślicie ??? może inne sugestie w sumie nie mam ciśnienia ale szukam
    > czegoś fajnego, tak naprawde szukałem Vectry kombi, może Focus TDCI ???

    Bierz Focusa 1,6 TDCI! To sprawdzony i bardzo trwały silnik, nie to co ta
    francuska padaka 1,6HDI. Różnią się, wprawdzie tylko tym, że HDI ma ładną
    osłonę, a TDCI całą druciarnię na wierzchu. Produkowane są w jednej fabryce
    dla Forda i PSA, ale wiesz, co niemieckie, to niemieckie, a nie jakiś
    francuski szajs :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 5. Data: 2010-12-26 20:18:03
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 Dec 2010 20:12:50 +0100, Marcin napisał(a):

> [...]
    > jedną stronę i właśnie o to mi chodzi. pozatym na jakimś tam mądrym
    > forum przeczytałem że fap wytrzymuje koło 160 kkm właśnie w tych HDI :-)

    Prosiłem...
    Jak masz wątpliwości, zapytaj jakąś starszą gospodynię po jakim czasie
    zużywa się jej ulubione sitko.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2010-12-26 20:21:23
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    W dniu 2010-12-26 20:18, Waldek Godel pisze:

    > Prosiłem...
    > Jak masz wątpliwości, zapytaj jakąś starszą gospodynię po jakim czasie
    > zużywa się jej ulubione sitko.

    Dobre !!!! :-)

  • 7. Data: 2010-12-26 20:23:16
    Od: AL <a...@s...tam>

    Marcin pisze:

    > No wiesz, jeżdżę głównie po mieście często w korkach, po 6 km do pracy w
    > jedną stronę

    to raczej nie jest eksploatacja dobra na diesla - zwlaszcza zima

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2010-12-26 20:23:58
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 26-12-2010 o 20:12:50 Marcin <e...@o...pl> napisał(a):

    > No wiesz, jeżdżę głównie po mieście często w korkach, po 6 km do pracy w
    > jedną stronę i właśnie o to mi chodzi.

    Silnik się nie zagrzeje przy 6km, kup z silnikiem benzynowym.

  • 9. Data: 2010-12-26 20:25:23
    Od: Marcin <e...@o...pl>

    W dniu 2010-12-26 20:16, P.B. pisze:

> [...]
    > osłonę, a TDCI całą druciarnię na wierzchu. Produkowane są w jednej fabryce
    > dla Forda i PSA, ale wiesz, co niemieckie, to niemieckie, a nie jakiś

    ale te 307 ładne są, no i dość bogate. Tylko silniki są wspólne ???
    wszystko inne jest be ???

  • 10. Data: 2010-12-26 20:33:03
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-12-26 20:12, Marcin pisze:

> [...]
    > jedną stronę i właśnie o to mi chodzi. pozatym na jakimś tam mądrym
    > forum przeczytałem że fap wytrzymuje koło 160 kkm właśnie w tych HDI :-)

    Jak jeździsz głównie po mieście po 6km to kup sobie jakieś CC ;)

    Pozdrawiam !