  • Data: 2016-09-18 16:23:54
    Temat: Re: Wężyki do instalacji wodnej
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-18 o 09:29, Konrad Anikiel pisze:
    > Może PVC, nie wiem. Moim zdaniem od materiału wężyka ważniejsze są złączki.
    Wyglądają jak typowe od gazów, ale widziałem je tylko w niezbyt wykwintnych
    budynkach, więc raczej tandeta, w sklepie pewnie są i lepsze/ładniejsze. Chcesz to Ci
    przywiozę jakieś dobre, możesz ocenić. W każdym razie symbol nawet na takiej
    tandetnej złączce sugeruje wbudowanie w nią zaworu przelewowego, antypowodziowego,
    czy jak to poprawnie powiedzieć.

    Dzięki za propozycję, ale okazuje się, że są metalowe karbowane dostępne
    w Polsce.

    Fachowiec, który wymieniał rury, nie zabezpieczył odsłoniętego zaworu
    odcinającego i niechcący nasypał do niego pyłu z wierconej ściany.
    Teraz zawór nie odcina wody całkowicie bo pewnie uszczelnienie jest
    porysowane.
    Ale nic chyba na to nie poradzę bez wymiany zaworu?

    WM