  • Data: 2016-10-28 02:05:04
    Temat: Re: Wiatrak od procesora
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-27 21:47, 2late pisze:

    > Zdemontowalem, przedmuchalem, odkurzylem. Nie pomoglo.
    > Myslisz ze taki wiatrak da sie rozebrac?
    > http://imgur.com/a/JxT9N
    > Jesli tak to jak. To jest jakis bezszczotkoway to tam jest w ogole co
    > smarowac?
    >
    > Mam trzy podobne wiatraki w tym kompie roznia sie tylko kablami i
    > wtyczka, sa trzy-zylowe a ten wlasciwy ma 4 i gniazdko na plycie glownej
    > tez.

    Kupiłem sobie wiatrak (gdy wymieniałem terkoczący w zasilaczu, bo żadne
    zabawy w czyszczenie i smarowanie nie pomagały go wyciszyć) z łożyskiem
    magnetycznym -
    <http://forum.pasja-informatyki.pl/37788/wentylatory
    -slizgowe-kulkowe-oraz-magnetyczne>

    Oprócz cichej pracy wiatrak jest utrzymywany w pionie, stabilizowany i
    nie wychyla się, mogąc spowodować zahaczanie skrzydełek wirnika i
    terkotanie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/