  • Data: 2014-08-25 20:44:55
    Temat: Re: Widać że Pan nie z Radomia ...
    Od: twistedme <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-25 20:25, Alf/red/ pisze:

    > Radzę trzymać się z dala od krajów arabskich... Wyobraź sobie, że
    > idziesz przez miasto promenadą, knajpa przy knajpie po obu stronach, a
    > przy każdej naganiacz "dir friend speszial ofer forjuuu!!"

    Dokładnie dlatego tam nie jeżdżę.

    Może i chodzi o brak asertywności, nie mam zwyczajnie ochoty za każdym
    razem wdawać się w dyskusje ile to mniej spali na 98, ile zaoszczędzę
    itd. i dlaczego nie chcę. Specjalistą jest w tym u mnie gość na shellu.

    Oczywiście większości wystarczy raz "nie dziękuję", ale nigdy nie
    wiadomo na kogo się trafi :) A na domiar złego ostatnio pan nalewający
    pod Wrocławiem źle włożył pistolet i oblał mi spodnie paliwem, także mam
    dodatkową traumę i to przelało czarę goryczy :)