-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.212.7.222.116!
not-for-mail
From: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Więcej ofiar na polskich drogach. Co dziesiąty wypadek jest
śmiertelny
Date: Fri, 17 Jan 2020 16:04:42 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <2...@i...dyndns.org.invalid.200117.invalid>
References: <5...@g...com>
<qvsgrn$1da8$1@gioia.aioe.org>
NNTP-Posting-Host: 212.7.222.116
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="TomN";
posting-host="212.7.222.116"; logging-data="27553";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
X-Name: Tomasz Nycz
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2670106
[ ukryj nagłówki ]adam w
<news:qvsgrn$1da8$1@gioia.aioe.org>:
>> Coraz więcej osób ginie w wypadkach > Eksperci: żeby to się zmieniło,
>> kierowcy muszą zdjąć nogę z gazu.
> Czy na pewno więcej? W liczbach bezwzględnych tak, więcej niż rok i dwa
> lata wcześniej, ale wyraźnie mniej niż w latach jeszcze wcześniejszych.
> Wynotowałem ze statystyk
> rok - l. śmiertelnych/l. wszystk wypadk
> 2009 - 4572/44196
> 2010 - 3907/38832
> 2011 - 4189/40069
> 2012 - 3571/37046
> 2013 - 3357/35847
> 2014 - 3202/34970
> 2015 - 2938/32967
> 2016 - 3026/33664
> 2017 - 2831/32760
> 2018 - 2838/31410
> 2019 - 2905/31674
<cite>
Radosław Kobryś z Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji. - Główny
powód wysokiej śmiertelności to wciąż nadmierna prędkość - zaznacza.
</cite>
I tak kurwa od x lat, a oprócz politycznego bełkotania nic sie nie robi...
A i tak od 2012 zeszło poniżej 10%
--
'Tom N'
Następne wpisy z tego wątku
- 17.01.20 16:24 Poldek
- 17.01.20 17:53 Mirek
- 17.01.20 18:33 kk
- 17.01.20 19:43 Shrek
- 17.01.20 19:45 Shrek
- 18.01.20 10:56 pueblo
- 18.01.20 18:32 Poldek
- 19.01.20 12:11 Shrek
- 19.01.20 12:42 Poldek
- 19.01.20 13:08 Shrek
- 19.01.20 14:52 p...@g...com
- 19.01.20 17:40 Marcin N
- 19.01.20 17:50 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=