  • Data: 2017-10-12 19:04:52
    Temat: Re: Wieloużytkownikowy serwer udp?
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 Oct 2017 09:50:21 -0700 (PDT), M.M. wrote:

    > Może tam Cię coś zainteresuje:
    > http://doc.qt.io/qt-5/qtwebsockets-echoserver-exampl
    e.html

    > Pozdrawiam

    Ale przecież napisałem, że nie chodzi o websockety bo to inna bajka, osobna
    (nowa) technologia i do czego innego służąca.
    A jeśli chodzi o źródła serwerów... jedynie serwery pokroju Apache czy IIS
    są tu istotne, bo to one trzymają na swoich plecach internet, a żeby zbadać
    źródła takiego Apache to ...jestem za chudy w uszach. Stąd dopytuję, może
    ktoś w tym siedzi zawodowo i po prostu wie.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka