  • 61. Data: 2018-01-10 13:25:29
    Temat: Re: Windows czy Android czy ...?
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2018-01-10 o 11:58, Rob pisze:
    > Użytkownik "kosmos" <a...@u...pl> napisał w wiadomości

    -grey-polska-dystrybucja-p949727

    > Bardzo Ci dziękuję za tak szczegółową odpowiedź.
    > Napisz proszę jeszcze jakiej dokładnie wersji smartfona używasz i
    > jakiego systemu
    > operacyjnego oraz czy robiłeś jego aktualizację.

    W moim przypadku jest to konkretnie Redmi Note 3 Pro 3GB/32GB (Pro
    oznacza, że jest to telefon z procesorem Snapdragon, nie Mediatek).
    Oprogramowanie na nim to Miui 9 Global 8.1.4 Beta (oryginalnie był jakiś
    chiński ROM, jak wgrywałem soft "europejski", to przez pomyłkę zamiast
    wersji "Stable" wgrałem wersję rozwojową - w praktyce jest to samo
    podobno) z Androidem w wersji 6.0.1 (początkowo był 5..., ale już dawno
    temu zaktualizował się przez WiFi). Co jakiś czas pojawiają się
    aktualizacje, ale to zazwyczaj jakieś drobne historie (poprawienie
    stabilności, usunięcie błędów itp.). W moim przypadku jest to wersja
    hardware Kenzo, czyli bez pasma 800Mhz w LTE. Dla Europy jest właściwsza
    wersja Kate (o 2 mm dłuższa fizycznie), która obsługuje to pasmo; mi
    osobiście brak tego nie doskwiera, ale pewnie dużo zależy od miejsca, w
    którym się znajdujesz.

  • 62. Data: 2018-01-10 14:57:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-10 o 02:23, Animka pisze:
    > W telefonach z androidem jest świetna klawiatura i piszesz tak jak na
    > klawiaturze.

    hola hola :-)
    Dla mnie świetna jest właśnie w win8.1 I gdzieś kiedyś czytałem że to
    nie tylko moja opinia. Używałaś?
    Nie. Nie mam kowalskich dłoni. Na androidzie (dużym czy mniejszym) nie
    mam tej pewności co piszę i jaka literka wskoczy :-)
    Piszę oczywiście o Lumii1020 a jak wiadomo był to flagowiec :-)

  • 63. Data: 2018-01-10 15:02:13
    Od: z <...@...pl>

    Od siebie jeszcze dorzucę brak przewijania słuchanej audycji radiowej w
    TuneIn czy nie możność zainstalowania Tidala na win8.1.
    Czyli takie niuanse które można zrobić problemami nie do przejścia jak
    się ktoś uprze :-)

  • 64. Data: 2018-01-10 15:08:43
    Od: "Rob" <R...@C...com>

    > W moim przypadku [....]

    Jeszcze raz dzięki za poprzednie i te szczegółowe informacje.

    Pozdrawiam
    Rob

  • 65. Data: 2018-01-10 16:26:29
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > W moim przypadku jest to konkretnie Redmi Note 3 Pro 3GB/32GB (Pro
    > oznacza, że jest to telefon z procesorem Snapdragon, nie Mediatek).
    Czyli dokładnie to co polecałem note3=snap650 note4=snap625

    Mocno się zastanawiam czy sobie takiego nie kupić. napisz proszę jak się
    sprawuje gps. Pytam dlatego, gdyż mój kolega ma nota4, w który fixa
    łapie tak samo szybko jak moja s4ka, ale umnie jest informacja że
    dokładność jest 5 metrów, u niego 15metrów. Co to znaczy - cyframi - to
    ja wiem, ale czy to rzeczywiście coś zmienia podczas działania nawigacji
    - tego już niewiem. 15 metrów jednak, to za lub przed skrzyżowaniem
    ToMasz

  • 66. Data: 2018-01-10 20:21:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 10 Jan 2018 16:26:29 +0100, w
    <5a5630a6$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>, ToMasz <N...@o...pl>
    napisał(-a):

    > Co to znaczy - cyframi - to
    > ja wiem, ale czy to rzeczywiście coś zmienia podczas działania nawigacji
    > - tego już niewiem. 15 metrów jednak, to za lub przed skrzyżowaniem

    Nie ma znaczenia przy nawigacji.

  • 67. Data: 2018-01-11 08:21:36
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2018-01-10 o 16:26, ToMasz pisze:

> [...]
    > ja wiem, ale czy to rzeczywiście coś zmienia podczas działania nawigacji
    > - tego już niewiem. 15 metrów jednak, to za lub przed skrzyżowaniem

    Co do GPS to nie mam z tym żadnego problemu, ale używam tylko do
    standardowych zastosowań (nawigacja Naviexpert i Mapy Google) - szybkość
    i precyzja są w pełni satysfakcjonujące, nie zauważyłem opóźnień ani
    istotnych przekłamań. Ale też muszę zaznaczyć, że u mnie GPS jest
    włączony cały czas (tzn. nie wyłączam go, pracą steruje system wedle
    swoich potrzeb), podobnie transmisja danych (WiFi lub komórkowa) - to na
    pewno usprawnia działanie GPS.

  • 68. Data: 2018-01-11 13:41:06
    Od: Piotr Karocki <p...@i...org>

    ToMasz <t...@p...fm.com.pl> wrote:
    > darować sobie ten pomysł. windows phone (czyli najnowszy windows na
    > telefony) nie żyje. jest trupem. tak samo jak windows mobile (jeszcze
    > pojawiajacy się w nawigacjach) symbian i parę innych
    Sprawdzaj teraz co sie dzieje na CES.

    Windows 10 Mobile ma wsparcie jeszcze dwa lata, natomiast nowy telefon od
    Microsoftu ma miec zwykly Windows (a nie oddzielną linię).

  • 69. Data: 2018-01-14 14:02:31
    Od: SERG <m...@n...fm>

    W dniu 2018-01-10 o 01:00, Rob pisze:

    > Czy jest na grupie ktoś, kto taki smartfon używa i mógłby
    > podzielić się opinią użytkownika?

    Od początku grudnia 2017 użytkuje Xiaomi Redmi Note 4 3GB/32GB. Wg mnie
    w tym segmencie cenowym to najlepszy wybór o ile komuś nie zależy na
    super aparacie. Aparat w dobrym oświetleniu radzi sobie dobrze natomiast
    przy słabym świetle na tle konkurentów (Samsung) wypada kiepsko.
    Natomiast nie jest to aż tak kiepsko, aby określić go mianem
    nieużywalnego w słabym świetle.
    Drugim mankamentem, który zauważyłem to w kilku miejscach system nie
    jest do końca całkowicie spolszczony, zdarzają się pojedyncze angielskie
    wyrazy (wersja: MIUI Global 9.0.3.0. z Ankiem 7.0). W codziennym
    użytkowaniu jednak to całkowicie, przynajmniej mi, nie przeszkadza.
    Telefon dość spory 5,5", jednak o dziwo szybko się przyzwyczaiłem po
    przesiadce z 4" i teraz nie wrócił bym do mniejszego ekranu. Pomimo
    tego, iż mam pancerne etui to jeszcze mieści mi się do kieszeni jeansów
    nawet tych dosyć wąskich :).
    Bateria to niewątpliwy plus tej słuchawki. Mi wytrzymuje 3 dni (kilka
    minut rozmów + kilka - kilkanaście wiadomości + około 1,5 godziny
    buszowania w necie i cały czas włączone Wi-Fi bądź transmisja danych).
    Telefon szybki, nic się nie przycina, nie grzeje się. Jakość plastików i
    ich spasowania na wysokim poziomie. Biorąc go do ręki ma się wrażenie,
    iż jest to telefon z wyższej półki.
    Jest to mój pierwszy w życiu dual sim i nie bardzo chciałbym już wrócić
    do jedno simowca. W końcu zamiast dwóch telefonów, prywatnego i
    służbowego, mogę nosić jeden.
    Odkąd go posiadam, dwójka moich znajomych po zobaczeniu go postanowiła
    kupić taki sam wiec też to o czymś świadczy :).

  • 70. Data: 2018-01-14 14:08:39
    Od: SERG <m...@n...fm>

    W dniu 2018-01-14 o 14:02, SERG pisze:

> [...]
    > Odkąd go posiadam, dwójka moich znajomych po zobaczeniu go postanowiła
    > kupić taki sam wiec też to o czymś świadczy :).

    Zapomniałem dopisać.
    Nie gram w gry więc nie wiem czy i ewentualnie jak radzi sobie w grach.