    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Wlałem do baku za dużo
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 11 Jun 2018 08:44:38 +0200

    Sun, 10 Jun 2018 22:14:33 +0200, Alf/red/

    > No jak to możliwe?

    Fabia, nie wiem jak inne Skody czy VW, ma dzyndzel przy wlewie do
    odpowietrzania. Jak pogmerasz pistoletem tak żeby go wcisnąć (czy to
    specjalnie czy przez przypadek), to zalejesz kanał odpowietrzający, a tam
    właśnie mniej więcej (chyba, bo Fabkę miałem ponad 10 lat temu) wchodziło.
    Genealnie zawsze na dłuższą trasę (w sensie jak wiedziałem że zaraz
    zjeżdżę, a najczęściej na codzień żeby rzadziej na stacji bywać) zalewałem
    "odpowietrzenie".

    Podejrzewam, jeśli dystrybutor nowy, że był inny kształt rury pistoletu niż
    spotykałeś do tej pory i dzyndzla nieświadomie uruchomiłeś.

    --
    Pozdor
    Myjk