  • Data: 2017-10-04 16:41:32
    Temat: Re: Woda, przelew i podciśnienie - robi się lejek i hałasuje
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    Konrad Anikiel <a...@g...com> wrote:

    >Zrobiłem, tylko w inny sposób (ale efekt końcowy ten sam), do tego
    >zmieniłem wąż na 12mm. Efekt jest taki, że woda ciurka sobie powoli,
    >ale
    >poziom za bardzo rośnie (bo ciurka wolniej, niż rośnie), bo jest
    >powietrze
    >w wężu i z jakiegoś powodu nie może wydostać się przez vortex
    >breaker. Po
    >podniesieniu węża tak, żeby wydobyć powietrze wylotem, woda zaczyna
    >lecieć
    >szybciej, poziom spada, ale jak już spadnie, to znowu świszczy. Film:
    >http://youtu.be/m2FYIdBiI8o

    Ten halas od 38s to od tego ? Obledny :-)

    Ale moze pomacaj co to tak halasuje - bo mi to na odglos ciurkajacej
    wody nie wyglada :-)
    Za to wyglada na jakas membrane, balonik z powietrzem potrafi taki
    wydac ...

    Jakis kit wygluszajacy/tlumiacy drgania, masa silikonowa - i to wcale
    nie na wlocie.

    >Mam wrażenie, że vortex breaker nie pomoże, gdy poziom będzie bliski
    >poziomowi odpływu, podobnie kapturek ponad (bo on będzie już nad
    >powierzchnią wody)... co więc zrobić? Taki grzybek, który ktoś
    >wkleił,
    >i zasysać równomiernie z boków? Czy coś jeszcze innego?
    >Problem rozwiązałoby coś, co utrzymałoby poziom wody ponad poziomem
    >odpływu - może jakiś zawór, który zużyłby 1mbar (1cm słupa wody) na
    >otworzenie się? Są takie zawory?

    Fabrycznych raczej nie ma, ale jakies plytkowe moze by zadzialaly ...
    tylko one tez beda halasowac :-)

    J.