eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWpływ obróbki głowicy na stopień sprężania › Re: Wpływ obróbki głowicy na stopień sprężania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wpływ obróbki głowicy na stopień sprężania
    Date: Thu, 12 Jan 2017 17:24:28 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 17
    Message-ID: <o58ak3$n5i$1@node2.news.atman.pl>
    References: <f...@g...com>
    <o57d4n$m1g$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <o57du4$mrl$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <1...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-236-98.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1484238275 23730 94.254.236.98 (12 Jan 2017 16:24:35
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Jan 2017 16:24:35 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.6.0
    In-Reply-To: <1...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597207
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-01-12 o 15:19, Zenek Kapelinder pisze:
    > Nie sluchaj go z tymi uszczelkami, wpuszcza Cie w kanal. Oczywiscie idiotow nie
    brakuje i moga z piec zalozyc. Ale to idioci. Jedynym parametrem ktory jest istotny
    to czy przy maksymalnych obrotach tlok nie zawadzi o zawor, bo zawor nie zdazy sie
    schowac. Zebranie o dyche czy o pol milimetra nie ma zadnego znaczenia na spalanie
    stukowe. Dawno temu byla etylina 78 i dalo sie bez spalania stukowego jechac na niej
    duzym fiatem ktory wymagal lepszej. I jak nie dodawac ostro gazu to nie stukalo. Maly
    fiat mial stopien sprezania taki jak w silnikach zasilanych etylina 78 lub gorsza i
    wymagal 94. Wersja eksportowa 125p jaka byla na Chiny byla dostosowana do etyliny 78
    i roznila sie od normalnej walkiem aparatu zaplonowego, ustawieniem zaplonu i
    swiecami. Inny podobno tez byl regulator podcisnieniowy wyprzedzenia zaplonu, mial
    zmieniona charakterystyke, znaczy sie slabsza sprezyne.
    >
    Oczywiście że przy planowaniu i pozostawieniu seryjnego silnika nie ma
    sensu kombinacji z uszczelkami. Dlatego napisałem że nie zauważy żądnej
    różnicy.

    Ale skoro wspomniał, że to tylko w dieslach i przy występie tłoku ponad
    blok wkłada się grubą uszczelkę, to napisałem że w benzyniakach też...
    tylko, że takich które się uturbia i mocno dmucha, odpręża się między
    innymi kanapką. Oczywiście wypadałoby zmienić tłoki na jakiegoś JE,
    wossnera etc. odprężającego ale najtańsza jest kanapka.


    --
    Pozdrawiam
    Lewis

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: