  • 101. Data: 2013-10-13 21:29:00
    Temat: Re: Wraca propozycje powiązania mandatów z zarobkami.
    Od: "t-1" <n...@n...pl>

    Użytkownik "WW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Witam
    >
    > Wraca propozycja, aby wysokość mandatu uzależnić od wysokości zarobków.
    > Policja ma przyznawać punkty a wysokość mandatu określi fiskus.

    Konsekwentnie cena chleba i innych towarów też powinna zależeć od zarobków
    kupującego.

  • 102. Data: 2013-10-13 21:53:16
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-10-13 12:17, masti pisze:
    > kupię go za 50tyś.
    Weź mój za 20tys - dorzucę baniak płynu do spryskiwaczy gratis :->

    Maciek

  • 103. Data: 2013-10-13 22:12:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-10-13 18:24, John Kołalsky wrote:

    > Długość prącia się liczy. Po to przecież kupuje się samochody.

    No to już wiadomo jaki w tym interes miała posłanka Grodzka.

    Shrek.

  • 104. Data: 2013-10-13 22:19:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-13 21:29, t-1 pisze:
    > Konsekwentnie cena chleba i innych towarów też powinna zależeć od
    > zarobków kupującego.

    A ty co? Zdziwiony? Przecież płacisz już progresywnie.
    Protestowałeś? Brałeś pod uwagę przy urnie?
    A może jak typowy Białorusin jesteś przekonany, że kara śmierci zniesiona?

  • 105. Data: 2013-10-14 07:06:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-13 12:42, masti pisze:

    > czyli według widzimisię urzędnika. Bo używanie katalogów, którymi
    > posługują się urzędy, nie jest w żaden sposób umocowane prawnie.

    Ależ jest - urzędnik musi ustalić wartość pojazdu. Można jeszcze powołać
    biegłego, ale w sprawach bezspornych, albo na początkowym jej etapie
    byłoby to jeszcze bardziej szkodliwe dla podatnika.

    > Po
    > drugie moje PCC nigdy nie uwzględniało tych katalogów tylko rzeczywistą
    > cnę sprzedaży.

    PCC nigdy nie uwzględniało rzeczywistej ceny sprzedaży.

    --
    Liwiusz

  • 106. Data: 2013-10-14 07:07:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-13 12:50, masti pisze:
    > co to jest wartość rynkowa? Mozesz się podeprzeć przepisami prawa

    Oczekujesz, że ustawami będą słowniki języka polskiego?

    --
    Liwiusz

  • 107. Data: 2013-10-14 09:49:46
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: masti Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 12.10.2013, 20:51:28

    > PS2: PS piszemy bez kropek

    A Wikipedia jest źródłem mądrości wszelakiej.

    PS. http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=6625

    --
    Llort

    lengyel - magyar erőteljes nyelvrokonság

  • 108. Data: 2013-10-14 10:02:57
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Oct 2013 07:07:51 +0200 osobnik zwany Liwiusz
    napisał:

    > Oczekujesz, że ustawami będą słowniki języka polskiego?

    prawo wymaga precyzyjnych definicji.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 109. Data: 2013-10-14 10:07:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-14 10:02, masti pisze:

    > prawo wymaga precyzyjnych definicji.

    Widać nie znasz prawa. Rażące niedbalstwo, należyta staranność,
    zwyczajowe stosunki itp. itd. to wszystko terminy prawne bardzo uznaniowe.

    --
    Liwiusz

  • 110. Data: 2013-10-14 14:14:21
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: Qlfon Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 12.10.2013, 22:46:49

    > O widzisz, wiedziałem, że gdzieś dzwonią ale bez wchodzenia w szcegóły.
    > Dzięki za wyprostowanie.

    Nie mówię, że tak nie jest, w dodatku brzmi sensownie. Tym niemniej
    jest to wiedza pochodząca od drobiu, a ta ma to do siebie, że przed
    jej upowszechnieniem (a w szczególności przed użyciem) dobrze byłoby
    ją sprawdzić w jakimś bardziej wiarygodnym źródle.