  • 91. Data: 2013-10-13 17:43:41
    Temat: Re: Wraca propozycje powiązania mandatów z zarobkami.
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-13 17:06, Tomasz Pyra pisze:
    > A od kiedy to podatek liniowy jest sprawiedliwy?
    >
    > Podatek liniowy jest tak samo sprawiedliwy jak ceny w sklepach wyrażone
    > jako % dochodów kupującego :-)

    Chyba bardziej sprawiedliwy od progresywnego? Jakieś nowe teorie? Ruchy,
    czy co? :-)

  • 92. Data: 2013-10-13 17:46:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 13 Oct 2013 15:21:23 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > do czasu aż trafiają na świadomego petenta, który nie kładzie uszu po
    > sobie tylko skarży decyzję.

    Oj paru takich petentów przychodzi mi na myśl, co to się bili z tymi
    skarbówkami... bili... nawet przed sądem na koniec dostali po parę tysięcy
    zadośćuczynienia za niesłuszne zrujnowanie im dorobku życia ;)

    Tzn. co do zasady to oczywiście masz rację - każdy ma prawo do
    wieloinstacyjnego, trwającego lata procesu, żeby udowodnić że PCC należało
    zapłacić parę stów mniej niż uznała pani urzędnik ;-)

  • 93. Data: 2013-10-13 17:50:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-13 17:06, Tomasz Pyra pisze:

    > Podatek liniowy jest tak samo sprawiedliwy jak ceny w sklepach wyrażone
    > jako % dochodów kupującego :-)

    Ojtamojtam.
    Mam nadzieję że przez te tutaj porównania choć w jednej głowie (przed
    wrzuceniem kartki wyborczej) komuś zaświta że przecież progresywność
    przy mandatach jest tak samo debilna jak przy pitach.

    A może by tak więcej było takich świadomych obywateli jak tu moi
    oponenci? :-)
    Trzeba sposobem kłaść wiedzę jak normalnie nie dochodzi. :-)

  • 94. Data: 2013-10-13 17:55:04
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > No ale jak obydwaj zapłacą za to godziną pracy, to też nie będzie równo?
    > To tylko kwestia waluty.

    Stawki godzinowe to są przy pracach społecznych na zamianę których każdy
    ukarany może wnosić.

  • 95. Data: 2013-10-13 17:56:31
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl>

    > /../

    > Ten problem miały rozwiązac punkty.

    To by musiały być zależne od ilości przejechanych kilometrów

  • 96. Data: 2013-10-13 18:21:34
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > Szukasz dziury w całym. W postępowaniu mandatowym nie ma kar typu
    > więzienie. Są tylko pieniężne. Ktoś może odmówić płacenia mandatu straży
    > w Kobylnicy i wtedy może dostać karę pieniężną i zapuszkowanie, albo
    > roboty społeczne. To już sędzia wymyśla karę.

    Co Ty bierzesz?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 97. Data: 2013-10-13 18:21:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Oct 2013 17:19:41 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    > No to niech będzie że jeden jedzie Solarisem za 1.3mln, a drugi starym
    > PKS-em wartym kilkadziesiąt tysięcy :-)

    Widac ten pasazer chce byc narazany :-)

    J.

  • 98. Data: 2013-10-13 18:24:56
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "z" <...@...pl>

    > Dlatego ciągle nasuwa mi się wartość pojazdu.

    Długość prącia się liczy. Po to przecież kupuje się samochody.

  • 99. Data: 2013-10-13 19:44:52
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 13 października 2013 18:21:34 UTC+2 użytkownik tᴏ napisał:

    > Co Ty bierzesz?
    >

    > --
    >
    > ss??q s? ??u??ou??

    Znasz kogoś kogo zapuszkowali za niezapłacenie mandatu 65/50. Tylko nie proś o pomoc
    kolegi z sali. On jest Napoleonem i pierdołami się nie zajmuje.

  • 100. Data: 2013-10-13 21:16:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 13 Oct 2013 17:43:41 +0200, z napisał(a):

    > Chyba bardziej sprawiedliwy od progresywnego? Jakieś nowe teorie? Ruchy,
    > czy co? :-)

    Nie no... oczywiście ceny sklepach wyrażone jako % dochodu kupującego
    również byłyby bardziej sprawiedliwe niż ceny w sklepach wyrażone
    kwardatem tego dochodu ;)