-
X-Received: by 2002:a5b:b05:: with SMTP id z5-v6mr261451ybp.6.1544554691612; Tue, 11
Dec 2018 10:58:11 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a5b:b05:: with SMTP id z5-v6mr261451ybp.6.1544554691612; Tue, 11
Dec 2018 10:58:11 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
iganews.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!v55no285060qtk.0!n
ews-out.google.com!h3ni5545qtk.1!nntp.google.com!v55no285054qtk.0!postnews.goog
le.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 11 Dec 2018 10:58:11 -0800 (PST)
In-Reply-To: <puonmo$2b1$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=199.202.9.250;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 199.202.9.250
References: <X...@1...0.0.1>
<pullc5$2r3$2@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<pumanj$nvq$1@node1.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<puonmo$2b1$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: Wybór opon pod katem paliwozernosci
From: s...@g...com
Injection-Date: Tue, 11 Dec 2018 18:58:11 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 16
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645806
[ ukryj nagłówki ]W dniu wtorek, 11 grudnia 2018 10:13:13 UTC-6 użytkownik Janusz napisał:
> >>>>> Przyznam ze sporo i ze odrobine sie zdziwiłem.
> >>>> Noo :)
> >> Ale w busie jest jednak większe obciążenie opon i tutaj to może mieć
> >> kluczowy wpływ na spalanie.
> >>
> > Hmm, a czemu? Bus chyba nie jest specjalnie ciezszy niz jakis nowoczesny
> > suv a ze nic ciezkiego nie woze to w sumei nie powinno byc roznicy.
> Ale suw-y mają większe średnice kól więc opory są mniejsze, poza tym
Niprawda. Tojoda prijus ma male kola a jest robiona aby minimalizowac opory.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=