  • 11. Data: 2009-01-18 11:55:35
    Temat: Re: "Wybuchnięty" canon G5
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Dokładnie. Wiem, jestem teraz nieco przekupiony ;) ale tak jak pisałem
    > - wcale bym się nie zdziwił ani czuł oszukany gdyby odpisali "przykro
    > nam, nie możemy naprawić a jeśli pan chce - odeślemy ten zepsuty
    > egzemplarz".

    Tez bym sie cieszył, ale z drugiej strony oni ten zepsuty niechetnie
    odesłaliby Tobie. W zasadzie to pewnie mieli nerwa zeby odsyłanie "dowodu"
    nie przyszło Ci do głowy ;-) Jeszcze bys jakies fotki porobil, dym skrecił -
    potem 10 lat łosio-sprzedawcy by odradzali Canony "bo one panie zawsze
    wybuchają"...

    Kiedyś IBM puscił wadliwą serie dysków twardych (z 5 lat temu), do dnia
    dzisiejszego Hitachi (nastepca IBM) są bardzo słabo dostępne (pomimo, ze są
    w dobrej cenie i topowej wydajnosci)...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj