    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    <5ad721f3$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
    <pb8c28$gal$1@node1.news.atman.pl>
    <k...@4...net>
    <pb9ila$k8t$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Wyciek danych aero2 darmowy internet !!!
    Date: Thu, 19 Apr 2018 11:22:37 +0200

    dyskusyjnych:pb9ila$k8t$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-04-19 o 09:23, J.F. pisze:

    >Bez znaczenia, jak kompletu nie będzie pracownik który udzielał
    >kredyty jest pierwszym podejrzanym.

    Dlatego zakladam ze przekazal i ma pokwitowanie.
    O ile tam w ogole jakies pokwitowania wydaja, ale moze ma choc liste
    przekazanych dokumentow ... ktora archiwista powinien sprawdzic,
    podpisac, odeslac ...

    No i ciagle zakladamy, ze gdzies jeszcze mamy zapisane, ktory
    pracownik umowe zawarl, i ktorego scigac.
    Dziwne byloby, aby w komputerze tego nie bylo, ale cuda sie zdarzaja.

    >Skoro nie mają umowy to bezprawnie żądają spłaty a przy okazji
    >wykonali już kilka innych czynności, też bezprawnie.

    wtedy mieli :-)

    "
    -panie adwokacie, pozyczylismy 10 tys i zgubilismy pokwitowanie, co
    robic.
    -wyslijcie list, zeby zwrocili 20 tys.
    -bylo tylko 10.
    -no wlasnie - oni odpowiedza ze bylo tylko 10 - i to bedzie wasze
    potwierdzenie
    "

    > Albo komputer, ktory prawidlowy skan wybielil :-)

    Nie wymyślaj, zasranym obowiązkiem pracownika jest sprawdzenie czy
    skan który zrobił jest czytelny.

    No przeciez byl, sprawdzilem osobiscie, zawsze sprawdzam :-)

    >To już jest problem banku.
    >A niezależnie kto wpisał do komputera ważne jest kto stworzył
    >dokumentacje papierową.

    A papieru nie ma. Kto nie przekazal do archiwum ?
    Kolezanka przeciez, skoro ona w systemie wpisana :-)

    Sam napisales, ze nie sa lepsze :-)

    J.