eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaWycinak do zwykłej stali a nierdzewka › Re: Wycinak do zwykłej stali a nierdzewka
  • Data: 2019-05-03 00:54:48
    Temat: Re: Wycinak do zwykłej stali a nierdzewka
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu czwartek, 2 maja 2019 22:55:20 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    > Dnia Thu, 2 May 2019 05:54:48 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):
    > > W dniu czwartek, 2 maja 2019 18:51:18 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
    > >> Dnia Wed, 1 May 2019 08:41:57 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):
    > >>
    > >>> Przypomniała mi się wypowiedź szefa Rolls-Royca, kiedy firma podjęła
    > >>> decyzję o wycofaniu się z rynku motoryzacyjnego: kilogram samochodu
    > >>> kosztuje tyle co kilogram hamburgera, a kilogram turbiny- tyle co
    > >>
    > >> Z tym haburgerem to chyba przesadzil ... czy liczyl ceny detaliczne w
    > >> MD ? No i przesadzil jesli chodzi o marke RR
    > >
    > > Nieważne. Musieli konkurować z hamburgerowymi, przekonując klienta że oni to
    jakieś cuda robili. A klient i tak wolał Vauxhalla...
    >
    > Mnie tylko o liczby chodzi - Vectra w Polscie kosztuje chyba ze
    > 100kzl/1300kg = 65zl/kg.
    >
    > A hamburger ... no 12.99 za ... 0.25 kg to jakos podobnie.
    > Bo mieso mielone to gora 15zl/kg.
    >
    > W Anglii moze byc nieco inaczej, ale tez ceny RR to inna klasa.
    > Tylko trzeba klientow znalezc ... ale to sie nie szuka pod Vaxhallem
    > :-)

    Tylko gdzie?

    >
    >
    > Nawiasem mowiac ktos mowil ze McD zarabia najwiecej na ... wynajmie
    > nieruchomosci. Bo hamburgerami to ajent handluje :-)
    > I nawet jakos bezczelnie mowili, ze mogliby cokolwiek sprzedawac, ale
    > ich klienci, tzn ajenci najlepiej zarabiaja na hamburgerach.
    >
    > Byc moze to bylo z USA, bo w Polsce to chyba jakos inaczej.

    Michael Keaton jako Ray Kroc doskonale to zagrał.

    >
    > >>> kilogram srebra. A to z grubsza zrobione z tego samego materiału.
    > >>
    > >> Sam najlepiej wiesz, ze tylko bardzo "z grubsza".
    > >
    > > Oni robią dużo turbin parowych, a teraz i do sCO2 gdzie temperatury są niskie i
    odporność na korozję niepotrzebna.
    >
    > A niska temperatura nie powoduje dodatkowych wymagan ?

    A czemu miałaby powodować?

    >
    > >Zresztą łopatki to na ogół nie jest bardzo wysoki procent wagi.
    >
    > No ale po co robic tanie turbiny parowe, ktore wszyscy potrafia
    > zrobic, skoro kg silnika lotniczego wiecej kosztuje :-)

    Nie wiem która z tych bzdur jest większa.

    >
    > >> No i cos mi chodzi po glowie, ze ostatnio wyszlo, ze turbin tez nie
    > >> potrafia zrobic :-)
    > >
    > > Ale czytałeś co tam było powodem awarii? Stawiam skrzynkę wódki że nikt nigdy nie
    sprawdzał takich efektów w projektach turbin.
    >
    > Co nie zmienia faktu, ze turbin nie potrafia zrobic, i nie potrafia
    > testowac :-)
    >
    > Moze trzeba do Vauxhalla pojsc i spytac :-)

    No to więcej od Rolls Royca nie kupuj. Idź do Vauxhalla i spytaj.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: