eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetWydajny komputer (W10) pod grafikę 2D › Re: Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: robot <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
    Date: Mon, 4 Mar 2019 13:58:50 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 25
    Message-ID: <q5j7ea$v3l$1@node1.news.atman.pl>
    References: <q3mnmk$ks9$1@node2.news.atman.pl> <q50u33$11t$1@node1.news.atman.pl>
    <q540tr$q69$1@node2.news.atman.pl> <q58jo8$135$1@node2.news.atman.pl>
    <q59hpn$hai$1@node1.news.atman.pl> <q5b46a$9pk$1@node2.news.atman.pl>
    <q5ckn1$n3b$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82.139.185.195
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1551704330 31861 82.139.185.195 (4 Mar 2019 12:58:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 4 Mar 2019 12:58:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.5.1
    In-Reply-To: <q5ckn1$n3b$1@node2.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1261869
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-03-02 o 02:02, Marek S pisze:
    > W dniu 2019-03-01 o 12:14, robot pisze:
    >
    >> No to widzisz będzie problem. Bo ja sam nie pamiętam dlaczego :)
    >
    > hahahahaha
    >
    >> Za każdym razem jak mam na nowo zainstalowanego fotoszopa, to na początku
    >> nie wyłączam tego i próbuję pracować. I zawsze przychodzi taki moment, że coś
    >> jest dla mnie nie do zaakceptowania w związku z tą funkcją i muszę ją wyłączyć.
    >> Ale teraz nie pamiętam konkretnie co to jest.
    >
    > Ja jako zwolennik tejże funkcjonalności, dałbym radę pracować bez niej. Straciłbym
    jedynie szybkość przemieszczania się między fragmentami przetwarzanej grafiki. Jeśli
    wiem, że muszę wyedytować odległy fragment (pracując w powiększeniu), to szybko
    przesuwam obraz, a on dalej sam leci. Jeśli nie doleci do pożądanego miejsca, to
    powtarzam czynność. Jeśli doleci i rokuje, że dalej się przesunie, to "chwytam" go i
    pozycjonuję jak lubię. To symulacja rzeczywistości. Gdy jakikolwiek przedmiot
    przesuwasz na swoim biurku, to ma on swoją bezwładność. Jeśli go pchniesz, to leci.
    Jeśli złapiesz i przesuwasz, to precyzyjnie się przemieszcza.
    >
    > Jak można nie lubić tej opcji? Nie ogarniam. :-D A już w szczególności, że sporo
    osób na to narzeka i wyłącza.

    Dobra. Włączam po raz kolejny. Ale będziemy musieli troche poczekać na rezultaty
    testu.


    >
    > Byłoby ciekawym eksperymentem przeprowadzenie tych samych operacji na tym samym
    pliku na naszych kompach i porównanie czy wielowątkowość ma praktyczny wpływ na
    cokolwiek.
    >
    To zależy od programu. Ogólnie fotoszop wykorzystuje najczęściej jeden rdzeń. Tak jak
    wiekszość programów zresztą.
    Nowsze gry są w stanie wykorzystać co raz więcej rdzeni, ale i tak mało.
    Za to renderowanie wykorzystuje duże ilości rdzeni.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: