eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Date: Thu, 14 Sep 2017 00:43:50 +0200
    <59b84cc0$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>
    <opascs$m89$1@node1.news.atman.pl>
    <59b94a37$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <opbmtn$gem$1@node1.news.atman.pl>
    <59b97247$0$5161$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2017-09-13 o 20:00, J.F. pisze:

    > Nie, lepiej we dwoch liczniejszej grupy agresywnych chuliganow nie
    > zaczepiac.
    > Od tego jest radio, zeby mogla pomoc nadjechac.
    >
    > A jak nadjedzie ... to i OT moga byc :-)
    >
    > A tak poza tym ... nie przesadzasz z poziomem wyszkolenia "zwyklego
    > kraweznika" ?
    > Bo starsi to juz maja wazniejsze zadania niz sie pchac na patrole :-)

    Policjanci twierdzą ze nie.
    Znajdź jakiegoś i popytaj na cholerę wysyłają na szkolenia tych z

    > Macierewicz ? :-)

    Maciarewicz wpisał nieprzeszkolonego żołnierza na patrol policyjny?
    Czy jakiś oficer z lokalnego posterunku?

    > No to patrzymy tu
    > https://www.wspol.edu.pl/g/absolwent
    >
    > tam jest taki dyskretny link
    > https://www.wspol.edu.pl/g/dobor-do-policji
    >
    > ktory nas przykladowo kieruje tu
    > http://warminsko-mazurska.policja.gov.pl/ol/praca-w-
    policji/rekrutacja-do-sluzby-w/dobor-do-policji/491,
    Dobor-do-Policji.html

> [...]
    > podoficer Policji, który spełnia [...]
    >
    > Na pierwszy stopień policyjny w korpusie podoficerów Policji może być
    > mianowany
    > policjant, który spełnia warunki określone w art. 25 ust. 1 lub 2, ukończył
    > szkolenie zawodowe [...]
    >
    > wychodzi na to, ze najpierw trzeba byc policjantem :-)
    >
    > Art. 52.
    > 1. Mianowanie na kolejny wyższy stopień następuje stosownie do zajmowanego
    > stanowiska służbowego oraz w zależności od opinii służbowej. Nadanie tego
    > stopnia nie może jednak nastąpić wcześniej niż po przesłużeniu w

    Poszli w ślady armii czerwonej i kaprali polikwidowali?

    > itd.
    >
    > Jak tak sobie sumuje, to faktycznie kraweznik nigdy komendatem nie
    > zostanie.
    >
    > Czyli trzeba zostac oficerem, ale w tym celu trzeba byc najpierw
    > policjantem :-)
    >
    > A potem jakos zgrabnie przeskoczyc do korpusu oficerow.

    Przepraszam zmieniło się, po cywilnych studiach do korpusu prawie
    oficerów czyli aspirantów. Kiedyś się na nich mówiło chorąży.
    Ale zawsze możesz iść do "za szczytnej" szkoły.
    Link już miałeś:
    https://www.wspol.edu.pl/g/kandydat/zasady-rekrutacj
    i-na-rok-2017-2018