  • Data: 2018-10-08 16:14:40
    Temat: Re: Wykrywacz metalu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Piotr Gałka napisał:

    > Raz mi się zdarzyło, że musiałem otworzyć okno i patrzeć na linię
    > środkową obok samochodu aby wiedzieć, że trzymam się drogi bo przed
    > sobą widziałem tylko mleko. Prędkość oczywiście spacerowa. Ale mgła
    > była słabsza niż wtedy co pisałem bo światła samochodów z przeciwka
    > widziałem dalej niż z 20m.

    Popularne stają się czerwone lasery przeciwmgielne rzucające za samchodem
    w odpowiedniej odległości kreskę lub nawet bardziej złożony wzór:

    https://www.aliexpress.com/item/car-styling-Anti-Col
    lision-Rear-end-Car-Laser-Tail-12v-led-car-Fog-Light
    -Auto-Brake/32502580869.html

    Wygląda mi to na całkiem niegłupi pomysł, choć pewnie nielegalny (jak
    czegoś nie ma w przepisach, to nie wolno). Trzecie światło stopu też
    długo było nielegalne, a potem niemalże w jednym momencie zmieniło
    status z "zabronione" na "obowiązkowe".

    --
    Jarek