  • Data: 2017-03-24 16:20:27
    Temat: Re: Wyłączenie 2G a identyfikacja modułu
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > W niektórych krajach już wyłączono sieć 2G, w innych planuje się w
    > niedalekiej przyszłości dając czas na wymianę starych urządzeń 2G
    > (np. monitoring, telemetria).

    Bez sensu. Jest wiele urządzeń, dla których 2.5G jest zaletą. Przykłądowo
    taki terminal płatniczy. W wersji 3G loguje się do sieci zauważalnie
    dłużej, a zysk zerowy, bo dane transakcyjne i tak są wymieniane małymi
    paczkami i ważniejsze jest szybkie zapięcie się do sieci, niż prędkość
    transmisji.

    > Jeśli modem nie jest oznaczony jawnie 2G/3G to jak sprawdzić w jakiej
    > technologi działa? Jeśli jest tylko oznaczony GPRS q-band
    > 800/950/1800/1900 to będzie działał w 3G czy nie? Czy po samej
    > częstotliwości da się określić czy będzie działać w 3G?

    Ja tam nie wiem, ale jak masz dostęp do portu, to może AT^SYSCFG?

    http://wiki.bez-kabli.pl/index.php?title=AT%5ESYSCFG
    http://m2msupport.net/m2msupport/atsyscfg-system-con
    figuration/
    http://www.deepthought.ws/mobile/huawei-mobile/huawe