  • Data: 2017-03-24 18:59:28
    Temat: Re: Wyłączenie 2G a identyfikacja modułu
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.03.2017 o 18:32, Marek pisze:

    > No właśnie, czyli kompatybilność wsteczna przez emulację jest możliwa....

    czy aby na pewno? Czy dzisiejsze telefony "dla oldies" mają g3? Bo ja
    mam parę telefonów które dobrze działają, ale tylko na g2. No i zasięg!
    jak mam problemy z zasięgiem, to się przełączam na "tylko gsm" i z
    jednej lub dwóch "kreseczek zasięgu" robi mi się "na maksa" Obojętnie
    czy jestem nad morzem, czy w 200tyś miescie
    ToMasz