    Subject: Re: Wymiana cylinderka
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <M...@j...ru>
    Date: Sat, 24 Aug 2019 11:59:55 +0200

    > Dokładnie tak, zapewne dlatego że nie pomyślałem o możliwych różnicach
    > :) Ale ponieważ zawsze staram się żeby płynu wyciekło jak najmniej, to
    > zapewne ABS-u nie zapowietrzyłem. A może ABS ABS-owi nie równy i
    > niektórym takie rzeczy nie szkodzą?
    > Co do drugiego pytania to dosyć trudno mi sobie wyobrazić takie
    > uszkodzenie układu hamulcowego w którym na jednym obwodzie pozostaje
    > jakieś ciśnienie po puszczeniu hamulca.

    Zalecane jest choćby to że odpowietrzanie należy zaczynać od
    najbliższego zacisku do pompy hamulcowej, a nie najdalszego jak to się
    robiło kiedyś. Być może w twoim przypadku faktycznie nie doszło do
    zapowietrzenia układu i tym samym wszystko zagrało.

    Pozostaje chyba tylko możliwość wadliwego działania pompy. Auto pewnie
    podobnie jak kiedyś Polonez (FSO1500) ma dwuobwodowe hamulce. Bo chyba
    niemożliwe jest aby jednocześnie popsuły się zaciski hamulcowe na
    przednim i tylnym kole..