  • Data: 2019-01-17 20:52:17
    Temat: Re: Wymiana monitora - warto?
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-16 o 20:51, z pisze:
    > Nie bierz tego do siebie bo ja jestem tylko użytkownikiem tego IT od
    > androida przez interfejsy maszyn do specjalistycznego oprogramowania za
    > gruby szmal.
    >
    > Delikatnie mogę napisać że z jakością jest coraz gorzej.

    Tak może być. Ale powiem Ci, że tak naprawdę warto się zastanowić co
    jest lepsze:

    A) toporny produkt/narzędzie które mimo wszystko przynosi dochody
    B) świetny/wysokiej jakości produkt który mimo to nie pozwala uzyskać
    dobrych dochodów.

    Z punktu widzenia biznesu, wariant A jest korzystniejszy. Z kolei, z
    punktu widzenia twórców narzędzia, przyjemniej jest rozwijać fajny
    produkt aniżeli drutowane rozwiązanie.

    --
    pozdrawiam
    Piotr