  • 11. Data: 2010-06-24 15:24:01
    Temat: Re: Wymiana radia zintegrowanego w Vectra C - ASO i cena:)
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 14:54:44 +0200, AL napisał(a):

    > no jak to - masz przynajmniej 2 foteli i kanape w standardzie ;)

    Ale tak za każdym razem iść do samochodu by zadzwonić? Niewygodnie ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2010-06-24 16:14:21
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "SET" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    > W celu sprawdzenia ceny usługi w ASO został wykonany telefon. I sprawa
    > wygląda tak, że oni nie naprawiają tylko wymianiają na nowe. Koszt z
    > usługą
    > jedyne 10300 PLN (dziesięć tysięcy trzysta złociszy).
    > Normalnie darmo dają:)

    Jak chcialem w Lexusie zrobic tak, zeby byla polska nawigacja, to w salonie
    zaproponowali 40000zl, czyli ok 1/3 wartosci auta. (bo trzeba wymienic
    weglug nich caly czytnik, wyswietlacz i radio). Kupilem europejska plyte,
    troche ja przerobilem, wypalilem i zmiescilem sie w 200zl.

  • 13. Data: 2010-06-24 16:45:52
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > wymienic weglug nich caly czytnik, wyswietlacz i radio). Kupilem
    > europejska plyte, troche ja przerobilem, wypalilem i zmiescilem sie w

    To teraz zrób interes - odsprzedaj im "technologię" za 1/4 oferowanej przez
    nich ceny :)
    WOJO

  • 14. Data: 2010-06-24 17:40:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-24 16:45, WOJO pisze:

    > To teraz zrób interes - odsprzedaj im "technologię" za 1/4 oferowanej przez
    > nich ceny :)

    A oni go pozwą za piractwo i zażądają 16/4 wcześniej oferowanej kwoty. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2010-06-25 00:20:15
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]

    > usług?
    > jedyne 10300 PLN (dziesięć tysięcy trzysta złociszy).

    Fabryczna nawigacja do lancera kosztuje 14 z hakiem. Do tego wiązka (czyli
    trzy wtyczki i trochę kabelków) - 2 z hakiem. Czyli - ok. 25% nowego lancera
    w najtańszej wersji. Używalność (jako nawigacji) kiepska - AM się nie da
    wgrać, polskich map nie ma (są z 2007, podobno mało dokładne, a update
    kosztuje kolejny majątek). Ma to urządzenie parę fajnych funkcji
    (odczytywanie parametrów, ustawianie paru rzeczy) ale wszystko to nie
    usprawiedliwia ceny. Zwłaszcza, że na ebayu "chodzi" po ok. 1000 USD.

    W związku z zaporową ceną, pojawiły się dedykowne urządzenia innych
    producentów - od 3 do 6 kafli mniej więcej. Różnie z jakością (bo
    najczęściej chińszczyzna), ale AM śmiga, a wiązka na allegro kosztuuje 10-15
    złotych. Mitsu zrobiło promocję swojej navi, bo nikt chyba jej nie kupił -
    można było mieć za kwotę pomiędzy 5-6 kafli (nie pamiętam dokładnie). Wciąż
    stanowi to ok. 10 procent wartości nowego lancera.

    Ja rozumiem, że wolą żeby zalegało w magazynach i sprzedało się w co setnym
    aucie, niż zrobić wiosenne porządki i puścić np. za 3 kafle. Niedługo będą
    podjazdy przed salonami brukować tymi nawigacjami ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 16. Data: 2010-06-25 09:25:59
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > wymienic weglug nich caly czytnik, wyswietlacz i radio). Kupilem
    > europejska plyte, troche ja przerobilem, wypalilem i zmiescilem sie w

    I ja będę się upierał, że w serwisach ASO pracują praktycznie sami
    debile-wymieniacze. Oczywiście odrobina chęci wystarczyłaby, żeby od klienta
    samochód odebrać, wezwać kogoś, kto takie coś umie wykonać, koleś wgrywa
    polskie menu, bierze za to c.a. 400 PLN, salon dobija sobie drugie 400 i już
    cena jest akceptowalna. Ale po co - skoro za chwilę przyjedzie lekarz albo
    prawnik, którzy pojęcia o samochodzie nie mają i od których można wydębić
    xxxxx PLN za jakieś drobne wymiany elementów zawieszenia.

    Jurand.