  • 11. Data: 2013-08-12 14:07:15
    Temat: Re: Wymiana żarówki VW Passat LOL
    Od: p...@g...com

    --Projektant zaprojektowal tak jak kazal ksiegowy

    to nie do konca tak ... po prostu ci ktorzy robili integracje modeli 3D przespali
    temat, normalnie kryterium dostepnosci jest uwzgledniane i symuluje sie typowe
    czynnosci serwisowe tu widocznie cos przeoczono ew. przyszla jakas zmiana i nie
    uwzgledniono konsekwencji ... zreszta dobre ASO zaspiewa 600 skasuje 300 i wszyscy
    beda zadowoleni :-)

    P.

  • 12. Data: 2013-08-12 14:35:48
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 12 Aug 2013 05:07:15 -0700 (PDT), p...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    uwzgledniono konsekwencji ... zreszta dobre ASO zaspiewa 600 skasuje 300 i wszyscy

    Akurat, tere-fere :-)
    Projektant z księgowym wypili pod to szapmana.

    --
    Franc

  • 13. Data: 2013-08-12 15:47:32
    Temat: Re: Wymiana ?arówki VW Passat LOL
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Projektant zaprojektowal tak jak kazal ksiegowy.

    Ciekawe, co by powiedział ksiegowy jakby dostał cynk z salonów ze np. 500
    osób zrezygnowało z zakupu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 14. Data: 2013-08-12 15:47:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Zaraz przed zakupem nowego auta należy jeszcze tak od niechcenia
    > poprosić sprzedawcę o pokazanie, jak się zmienia żarówkę. W przypadku
    > problemów, odwrócić się na pięcie do innego salonu.

    I to jest chyba najlepszy sposób.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 15. Data: 2013-08-13 04:19:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-08-12 15:47, Użytkownik Budzik napisał:

    > I to jest chyba najlepszy sposób.

    Ludzie w salonach podniecają się że ich na to cudo stać.
    Refleksje przychodzą po roku jak się okazuje że żarówki
    nie ma jak wymienić, że samochód jest fabrycznie niepełnosprawny
    (nowy dizel nie nadający się do jazdy po mieście z powodu
    filtr cząsteczek stałych) i ma całą masę innych wad.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2013-08-13 07:06:30
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości
    > Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ciekawe, co by powiedział ksiegowy jakby dostał cynk z salonów ze np. 500
    > osób zrezygnowało z zakupu...

    Pewnie nie spałby po nocach.
    Już to widzę, jak dealerzy robią statystyki w temacie z jakiego powodu klient nie
    kupił auta.

    J.

  • 17. Data: 2013-08-13 07:07:25
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > To ksenony prosze pana, tego sie nie wymienia, bo to sie nie psuje
    > :-)

    To się zużywa lub wyeksploatywuje - ale psuć? ;-)

    J.

  • 18. Data: 2013-08-13 07:09:03
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Uzytkownik <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...

> [...]
    >uwzgledniono konsekwencji ... zreszta dobre ASO zaspiewa 600 skasuje 300 i wszyscy

    Cos za duzo firm przespalo temat.

    J.

  • 19. Data: 2013-08-13 07:13:04
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > I to jest chyba najlepszy sposób.
    I dopytac się gdzie jest koło zapasowe w bagażniku czy pod spodem. Czy wymiana
    bezpieczników jest bezpieczna.
    I jak się wymienia żarówki w tablicy rejestracyjnej. I jak się wymienia żarówkę w
    przeciwmgielnych przednich. Bo w moim w instrukcji napisne jest że w ASO...

    I jak w piosence Kabretu Starszych Panów: "takich pytań sto, bardzo dużo to nie
    spoczniemy aż sprawdziemy czy...."

    J.

  • 20. Data: 2013-08-13 07:14:10
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

> [...]
    > (nowy dizel nie nadający się do jazdy po mieście z powodu
    > filtr cząsteczek stałych) i ma całą masę innych wad.

    Ale wtedy jest przyjazny środowisku (może nie na 100% ale zawsze)

    J.