  • Data: 2015-09-06 15:38:44
    Temat: Re: Wypad Na południe Europy
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.09.2015 o 10:30, cef pisze:

    > Nie o to raczej mi chodzi. Chcesz kupić kampera/busa, żeby spędzić
    > czas na wyjeździe czy na urlopie tak jak Tobie wygodnie i używasz
    > do tego argumentu (tzn, że tak lubisz) oraz cenowego.
    > Nie wychodzi taniej nawet gdybyś tego kampera wypożyczył,
    > bo ceny w wypożyczalniach są takie, że taniej wychodzi hotel.
    > Bus to jakaś alternatywa o ile masz go do czego użyć poza sezonem :-)

    używasz argumentu że nocleg na polu namiotowym jest droższy niż w
    hotelu. Ja odpowiadam tylko na to, bo mi się wydaje że jest tańszy.
    Oczywiście że nie opłaca się kampera wypożyczać ani kupować, w zasadzie
    najbardziej się opłaca jeździć na stopa (IMO bardzo fajna opcja bez
    dzieci).
    Pewnie że kredytu brać się nie opłaca - ale jako kolejna zabawka- czemu
    nie. Na tej samej zasadzie mam na podwórku kolejne auto którego używam
    kilkadziesiąt godzin rocznie, a inne zupełnie nieopłacalne - bo
    10-letnie auto kupiłem drożej niż nową Dacię, a i więcej od niej pali.

    Każdy z nas może to przeliczyć i każdy z nas potwierdzi swoją wersję.
    Ja zwykle wyjeżdżam bez planów, w ostatniej chwili, często zmieniam
    plany - w tym roku na Słowacji ściągałem mapy Węgier i Czech, bo dopiero
    tam, o 18:00 stwierdziłem że jadę w tamtą stronę - a w porannych planach
    miałem nocowanie pod Krakowem. Od małego jeździłem pod namioty lub
    nocowałem z rodzicami w aucie. Mi taka forma odpowiada, zatrzymuję się
    pod latarnią morską i idę spać :) Dla mnie główną zaletą wakacji jest
    brak konieczności planowania czegokolwiek. Przez pozostałą część roku
    muszę dzień w dzień planować i myśleć - na wakacjach nie.

    > I to jest racja. Bo to jest atrakcja, ale nie upieraj się,
    > że jak liczysz się z wydatkami na takim wyjeździe, to
    > kamper będzie jakimś rozwiązaniem.
    > Ile masz takich awaryjnych noclegów?
    > Za taką cenę możesz wybrać coś innego.

    pewnie że możesz, może nawet często taniej będzie dolecieć samolotem i
    wszystko dokładnie rozplanować, dzień po dniu cały urlop... ale to nie
    dla mnie :)

    > Banialuki. Po wielokroć rezerwowałem przez booking i bezpośrednio ze stron
    > hoteli i zawsze jest ta sama cena. Chyba, że chciał Cię przenocować
    > całkiem na lewo, to wtedy jest taniej.

    chyba tak jak napisał Cavallino - w penjsonatach muszą sporo doliczyć
    dla bookingu - cennik dostępny na miejscu ma niższe ceny. Tyle że często
    na jedną noc nie chcą wynająć, a przez booking muszą...

    Łukasz