  • Data: 2016-05-28 20:49:24
    Temat: Re: Wypadek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28.05.2016 20:38, ddddddddd wrote:

    > zaraz wyjdzie na to, że powinien zapytać o wiek, a u zarządcy drogi
    > dowiedzieć się jaki droga ma status

    Jak potrzebujesz... Twoja sprawa - prościej jednak nie rozjeżdzać ludzi
    na pasach. Ale to wymaga nie takiego znowu skomplikowanego założenia, że
    na pasach się nie wyprzedza ani nie omija, chyba że jesteś absolutnie
    pewny, że samochód nie zatrzymał się przepuścić pieszych, bo np skręca.
    Z tym, że jak nawet ma wrzucony kierunek to nie oznacza, że pieszych nie
    przepuszcza. Twoja sprawa jak kombinujesz, bylebyś pieszego nie trafił.
    Koniec filozofii.

    > ale jeśli miał zielone?

    A jeśli miał zielone, to co innego - pisałem w innym poście. Ciężko
    żebym pisał w każdym kolejnym.

    > tamto auto wyjechało z bocznej ulicy - mnie by
    > nie zdziwił widok wytaczającego się i zaraz zatrzymanego auta (bo pewnie
    > dziadek wrzucił piątkę zamiast jedynki i mu zgasł)
    > nie chcę go tłumaczyć, ale każdy może popełnić błąd

    Mnie nie dziwi widok zatrzymującego się przed przejęciem auta. Jak kogoś
    dziwi, to potem niech się nie dziwi jak zostanie skazany za potrącenie
    człowieka. Każdy może popełnieć błąd - tylko jak już popełni to niech
    bierze na klatę jak mężczyzna, a nie szuka głupich wymówek. Tak się
    kończy omijanie na pasach i za to jest przewidziana kara (i tak za
    łagodna, ale jakby była egzekwowana to nie byłoby źle - zółta kartka,
    czerwona i zdajesz egzamin od nowa).

    Shrek.