    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wypadek
    Date: Mon, 29 Jan 2018 19:33:04 +0100
    <p4d8hm$tok$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>

    W dniu 29-01-2018 o 19:19, Marek pisze:

    > Ale jakiego rodzaju to były problemy?

    Wszelkiego.
    Od nierównej pracy silnika, poprzez stukające zawieszenie, układ
    kierowniczy, zepsute zegary, włączniki świateł, komputer pokładowy,
    klimatyzację praktycznie nie działającą, itd itd

    Przez 3,5 roku z serwisem walczyłem chyba ze 20 razy.
    Stukające zawieszenie (lub układ kierowniczy) oraz klima chłodząca
    COKOLWIEK tylko na 3 biegu dmuchawy (w akompaniamencie wycia nawiewu i
    przeciągu) - pozostały do końca, bo walka mi się znudziła i sprzedałem
    gniota.

    Przez ten czas przetestowałem chyba z 10 samochodów zastępczych,
    zrobiłem nimi kilka tys km.
    To i tak była uprzejmość ze strony serwisu, bo formalnie w Dacii nie
    należy Ci się auto zastępcze, gdy nie miałeś wypadku.

    Inna sprawa, że auto nigdy na drodze nie stanęło - ale co z tego, skoro
    do pracy często dojeżdżało się tramwajem, zostawiając Dustera w serwisie
    po drodze.....