  • 1. Data: 2012-02-20 16:08:09
    Temat: Wypadek Wałęsy
    Od: to <t...@i...pl>

    "Jak powiedziała Śmigielska-Kowalska, biegli ustalili, że w chwili
    wypadku motocykl Jarosława Wałęsy poruszał się z prędkością ok. 115 km/h."

    Dozwolone 90 km/h. Jak wiadomo, takie ustalenia dotyczą tego, co da się z
    całą pewnością udowodnić i prawie zawsze faktyczna prędkość jest większa.
    Dodajmy do tego hamowanie. Chyba jednak tak bardzo zgodnie z przepisami
    nie jechał, jak kiedyś niektórzy wmawiali?

    http://m.interia.pl/fakty/news-zarzut-dla-kierowcy-t
    oyoty-ws-wypadku-
    jaroslawa-walesy,aId,1762158

  • 2. Data: 2012-02-20 16:12:55
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 15:08:09 +0000 osobnik zwany to wystukał:

> [...]
    >
    > Dozwolone 90 km/h. Jak wiadomo, takie ustalenia dotyczą tego, co da się
    > z całą pewnością udowodnić i prawie zawsze faktyczna prędkość jest

    a wiesz to ze szklanej kuli czy skąd?
    Podeprzesz się jakimiś wiarygodnymi statystykami?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2012-02-20 16:15:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/20/2012 04:08 PM, to wrote:
> [...]
    > Dodajmy do tego hamowanie. Chyba jednak tak bardzo zgodnie z przepisami
    > nie jechał, jak kiedyś niektórzy wmawiali?

    No przecież to oczywiste, że 180 konny motocykl się kupuje po to by
    jeździc 115 km/h.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-02-20 16:18:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin masti

    > a wiesz to ze szklanej kuli czy skąd? Podeprzesz się jakimiś
    > wiarygodnymi statystykami?

    Ale co skąd wiem? Jakimi statystykami? Dobrze się czujesz?

  • 5. Data: 2012-02-20 16:18:57
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > No przecież to oczywiste, że 180 konny motocykl się kupuje po to by
    > jeździc 115 km/h.

    Tak, a Zientarski jechał 150. :D

  • 6. Data: 2012-02-20 16:19:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/20/2012 04:12 PM, masti wrote:

    > a wiesz to ze szklanej kuli czy skąd?
    > Podeprzesz się jakimiś wiarygodnymi statystykami?

    Masti ale po co zaklinać rzeczywistość? Bardziej prawdopodobne jest to
    (hint: motocykl), że zapierdalał niż to, że jechał przepisowo.
    Uwierzyłbym gdyby jechał Harleyem czy innym czopkiem ale nie sportowym
    sprzętem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-02-20 16:26:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 16:19:51 +0100 osobnik zwany AZ wystukał:

> [...]
    > (hint: motocykl), że zapierdalał niż to, że jechał przepisowo.
    > Uwierzyłbym gdyby jechał Harleyem czy innym czopkiem ale nie sportowym

    Ja tam nic nie zaklinam tylko trolle dokarmiam :)

  • 8. Data: 2012-02-20 16:27:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >się z
    >całą pewnością udowodnić i prawie zawsze faktyczna prędkość jest

    Powiedzmy raczej - dolna wartosc z tolerancji obliczen.
    Tylko ze rachunek bledow jest do tego taki, ze student by z laborki
    wylecial gdyby tak policzyl.

    >Dodajmy do tego hamowanie. Chyba jednak tak bardzo zgodnie z
    >przepisami
    >nie jechał, jak kiedyś niektórzy wmawiali?

    115/90 ? toz to prawie przepisowo :-)
    Na pewno nie mozna na te predkosc zwalic winy wypadku.

    J.

  • 9. Data: 2012-02-20 16:29:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/20/2012 04:27 PM, J.F wrote:

    > 115/90 ? toz to prawie przepisowo :-)
    > Na pewno nie mozna na te predkosc zwalic winy wypadku.

    A to, że przed hamowaniem pewno ~200 to już mały szczegół ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-02-20 16:47:06
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > wypadku motocykl Jarosława Wałęsy poruszał się z prędkością ok. 115 km/h."

    "Jak powiedziała Śmigielska-Kowalska, biegli ustalili, że w chwili wypadku
    motocykl Jarosława Wałęsy poruszał się z prędkością ok. 115 km/h. Dodała, że
    obecnie nie ma decyzji dotyczącej przekroczenia dozwolonej prędkości przez
    Jarosława Wałęsę."

    Czy bedzeie kolejna Pomrocznosc Jasna, albo inna Choroba Filipinska ?:)

    sz.