  • 11. Data: 2012-02-20 17:04:35
    Temat: Re: Wypadek Wałęsy
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 20-02-2012 16:18, to pisze:

    > Tak, a Zientarski jechał 150. :D

    Zientarski jechał 100, tam się nie da rozpędzić od świateł do 150!!

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 12. Data: 2012-02-20 17:24:20
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Zientarski jechał 100, tam się nie da rozpędzić od świateł do 150!!

    Przeciez mial zielone.

    sz.

  • 13. Data: 2012-02-20 17:39:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin masti

    > Ja tam nic nie zaklinam tylko trolle dokarmiam :)

    Może lepiej dowiedz się w jaki sposób określa się prędkość PO wypadku,
    jaki jest margines błędu i w którą stronę, to przestaniesz zadawać głupie
    pytania. A trolli to sobie poszukaj wśród kumpli, ponoć swój do swojego
    ciągnie, więc powinieneś kilku znaleźć.

  • 14. Data: 2012-02-20 17:39:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin szufla

    > Przeciez mial zielone.

    Niebieskie!

  • 15. Data: 2012-02-20 17:47:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 16:39:40 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    uderz w stół a czapka gore ;)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2012-02-20 17:51:27
    Od: to <t...@i...pl>

    begin masti

    > uderz w stół a czapka gore ;)

    Tylko jednej osobie odpisałeś w tym wątku, więc była tylko jedna
    możliwość, kogoś miałeś na myśli.

  • 17. Data: 2012-02-20 18:01:24
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    masti w <news:jhttef$joa$24@inews.gazeta.pl>:

    > Dnia pięknego Mon, 20 Feb 2012 16:39:40 +0000 osobnik zwany to wystukał:

    > uderz w stół a czapka gore ;)

    Sugerujesz zapalenie opon? Wiosna idzie co prawda, ale bez przesadyzmu ;-)

    --
    Tomasz Nycz

  • 18. Data: 2012-02-20 18:04:25
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-20 17:24:20 +0100, "szufla" <b...@e...pl> said:

    > Przeciez mial zielone.

    Startował ze świateł.

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2012-02-20 18:09:54
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Startował ze świateł.

    Ale ktorych ?:)

    sz.

  • 20. Data: 2012-02-20 18:11:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-20 16:15, AZ pisze:

    > No przecież to oczywiste, że 180 konny motocykl się kupuje po to by
    > jeździc 115 km/h.

    Czy dobrze pamiętam, że to był pierwszy motocykl Wałęsy?