eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWypadki samochodowe są główną przyczyną śmierci młodych kierowców - ale nowina... › Re: Wypadki samochodowe są główną przyczyną śmierci młodych kierowców - ale nowina...
  • Data: 2017-03-27 22:15:42
    Temat: Re: Wypadki samochodowe są główną przyczyną śmierci młodych kierowców - ale nowina...
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-26 o 22:41, Tomasz Pyra pisze:

    > Człowiek całe życie żyje, trafia tylko do szpitala i tam umiera - zakazać
    > szpitali!

    Ale przecież tutaj nie o umieraniu mówimy.
    Nabijamy się z kretynów, którzy odkryli, że "główną przyczyną śmierci
    młodych kierowców są wypadki samochodowe".
    I to do tego trzeba było przeprowadzać jakieś ankiety!
    Ciekaw jestem, jaka może być inna przyczyna śmierci kierowców?
    Jakakolwiek inna, i to niekoniecznie młodych kierowców. :D
    Od razu skojarzyło mi się: główna przyczyna utonięć? Woda!
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl