    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 20 Oct 2018 12:51:49 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Wyrazy współczucia dla kierowcy auta
    From: s...@g...com

    W dniu sobota, 20 października 2018 10:32:31 UTC-5 użytkownik spider napisał:

    > Niestety chyba jesteś wyjątkiem. Większość raczej jeździ jakby PoRD
    > miała w dupie (niesygnalizowania skrętu, przejeżdżanie przez przejście
    > dla pieszych, jazda na czerwonym). A spróbuj takiemu stanąć przed
    > skrzyżowaniem na przejeździe rowerowym, mimo że nie masz innej
    > możliwości by bezpiecznie włączyć się do ruchu, to ci obkopie samochód.
    >
    > Tu
    > https://www.google.pl/maps/@52.2375379,21.1302722,3a
    ,75y,149.94h,102.18t/data=!3m6!1e1!3m4!1sxDADrKqJ2FC
    rrhB_QCg5-Q!2e0!7i13312!8i6656

    No zobacz, widac:
    https://www.google.pl/maps/@52.2375379,21.1302722,3a
    ,90y,65.74h,80.66t/data=!3m6!1e1!3m4!1sxDADrKqJ2FCrr
    hB_QCg5-Q!2e0!7i13312!8i6656
    mozna stac przed przejsciem i ruszyc jak nic nie jedzie.

    Od boedy mozna sie wryc za przejazd dla rowerowcow choc tam nieco malo miejsca jest.

    tak czy siak, to jest przyklad tego o czym pisalem. Miejsca malo a projektant musi
    zrobic bo nie ma wyjscia.

    > mi gościu nawymyślał który wyskoczył z prawej strony bo mu ścieżkę
    > zatarasowałem (mógł oczywiście spokojnie mnie z tyłu ominąć, ale co się
    > nabulwersował to jego)

    A to inna sprawa. Frustraci sa wszedzie.

    > na każde 10 km po
    >
    > Uważasz że ci "niewidzący" kierowcy to specjalnie powodują takie
    > zagrożenie? Nikt raczej celowo nie szuka kłopotów polując na
    > rowerzystów.
    Celowo nie, ale bezmyslnie tak. Siada jeden z drugim za kierownice i nie mysli o
    innych. Zielone? Jade. Czerwone? Jade, bo sie zamyslilem...

    Ludzie siadaja w auta i sie relaksuja liczac ze jada jak po tasmie bezkolizyjnej. A
    jednak pojawia sie rowerowiec i trzeba na niego zwrocic uwage, I to juz ich
    przerasta.

    > rowerzystom przejeżdżanie przez przejazd z dowolną prędkością jest
    > idiotyczny, czym to się różni od nagłego wtargnięcia na przejście
    > jakiegoś maratończyka?
    > Niestety właśnie niektórzy z nich już gryzą trawę od spodu.

    Przepis jest bez sensu ale ma temperowac kierowcow. Madry rowerzysta wie ze ma tak
    jechac aby go nie przejechali. glupi da sie zabic. Skutek uboczny to wiezienie dla
    kierowcy.