    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wysyp "30"?
    Date: Mon, 18 May 2015 23:03:06 +0200

    Użytkownik "bartosz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:555a5246$3$27511$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:

    > Niedobrze rozumiesz - ale znamienne, ze wiekszosc oponentow zaczyna od
    > takiego wlasnie argumentu.

    Tylko kapelusze.
    Po tym ich poznać można.

    > - jestess jedynym uczestnikiem, nie ma pieszych, rowerzystów,
    >
    > Jesli pytasz mnie osobiscie, to nie - ja w podanych przez Ciebie warunkach
    > nie czulbym, ze panuje nad pojazdem jadac 140km/h - nawet, gdyby byly
    > doskonale warunki atmosferyczne. Lecz dopuszczam mozliwosc, ze istnieja
    > tacy
    > kierowcy, ktory w tych warunkach byliby w stanie bezpiecznie jechac podana
    > predkoscia.

    Problemem nie jest 140 w wiosce, tylko zwyczajowe ustawienie się psów z
    radarem 5 metrów od tablicy "teren zabudowany", najlepiej w szczerym polu.
    W efekcie jadąc wcześniej poza terenem zabudowanym jak człowiek (choćby i
    przepisowe 99) i nie stając na hamulcu od razu na widok białej tablicy -
    tracisz prawko.
    Bez jakieś specjalnej winy czy chęci piracenia, ot - zwykłe zagapienie
    wystarczy.