  • 1. Data: 2014-05-13 14:31:27
    Temat: Wysysarka do oleju silnikowego
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    Na allegroszu są takie na 12V pompki do odsysania oleju silnikowego,
    ktoś używa? Wytrzyma z 10 wymian, czy może to jednorazowy sprzęt?
    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string
    =wysysarka+do+oleju&search_scope=category-18851
    Tylko proszę nie ciągnąć wątku o wyższości jednej metody wymiany oleju
    nad drugą ;)
    spider

  • 2. Data: 2014-05-13 14:42:10
    Temat: Re: Wysysarka do oleju silnikowego
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 13.05.2014 14:31, spider wrote:
> [...]
    =wysysarka+do+oleju&search_scope=category-18851

    > Tylko proszę nie ciągnąć wątku o wyższości jednej metody wymiany
    Myslisz ze taka rurke wlozysz przez bagnet?
    Kiedys fachman odsysal mi nadmiar oleju na stacji. Mial wysysarke z
    metalowa lanca na koncu.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2014-05-13 14:57:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-13 14:31, spider pisze:
    > Na allegroszu są takie na 12V pompki do odsysania oleju silnikowego,
    > ktoś używa? Wytrzyma z 10 wymian, czy może to jednorazowy sprzęt?

    Nie kumam o co Wam chodzi z tą samodzielną wymianą oleju.
    (te 10 wymian to raczej nie zarobkowo)
    Od wielu lat zajeżdżam do warsztatu i wymianę mam w cenie materiałów.
    Nie. Nie przepłacam za materiały, nie czekam w kolejkach. Olej i filtr w
    normalnej cenie.
    Może gdybym miał garaż i kanał i chciałoby mi się przypomnieć stare
    dobre czasy... :-)
    Przypomniało mi się. Co zrobić ze starym olejem? W dołek za stodołą już
    nie można :-)

  • 4. Data: 2014-05-13 15:01:06
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 13 maja 2014 14:57:27 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Przypomnialo mi sie. Co zrobie ze starym olejem? W dolek za stodola juz
    >
    > nie mozna :-)

    Mozna, ale nie wolno ;)

    Pozdrawiam
    MK

  • 5. Data: 2014-05-13 18:54:42
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 13 May 2014 14:57:27 +0200, z <...@...pl> wrote:
> [...]
    materiałów.
    > Nie. Nie przepłacam za materiały, nie czekam w kolejkach. Olej i

    No, moj ulubiony zmieniacz jakos coraz drozszy, i sobie obiecuje ze
    do niego nie pojade, albo z wlasnym olejem.
    Oleje w supermarketach bywajs tanio.

    --
    J.

  • 6. Data: 2014-05-13 20:57:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** z pisze tak:

> [...]
    > materiałów. Nie. Nie przepłacam za materiały, nie czekam w
    > kolejkach. Olej i filtr w normalnej cenie.

    Przyjedź do mnie. Ja Ci wymienię. Ufasz mi? :)

    Tak samo ja nie ufam jakimś paprakom w autoryzowanym serwisie, którzy
    na pytanie że jest za dużo oleju o litr odpowiedzieli.

    wypali się :)

    nosz k.

    --
    Piter

  • 7. Data: 2014-05-13 21:42:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-05-13 20:57, PiteR pisze:
    > Tak samo ja nie ufam jakimś paprakom w autoryzowanym serwisie, którzy
    > na pytanie że jest za dużo oleju o litr odpowiedzieli.
    >
    > wypali się :)

    Matko i córko... :-)

    Jak się nie ma zaufania w tak błahej sprawie, nie znalazło odpowiedniego
    warsztatu to strach mieć samochód.
    Przecież przez pół godziny można wypruć sprawnych części na kilka tysi. :-)
    Zostaje tylko być nadzianą blondynką w szpilach z samochodem na
    gwarancji. Albo mieć warsztat.
    Tak czy siak tanio nie będzie. :-)

  • 8. Data: 2014-05-13 21:45:04
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2014-05-13 14:57, z pisze:
    > Nie kumam o co Wam chodzi z tą samodzielną wymianą oleju.
    > (te 10 wymian to raczej nie zarobkowo)

    Jestem człowiekiem technicznym :) potrafię sobie naprawić pralkę,
    odkurzacz, komputer, to dla mnie nie problem wymienić filtry i olej w
    samochodzie. Garaż mam, tylko kanału brak, nie chce mi się wczołgiwać
    pod samochód, stąd pomysł na pompkę. I nie chodzi tu o kasę, lubię takie
    rzeczy robić sam, bo wiem że będzie to starannie zrobione.
    Aha zużyty olej podrzucam do warsztatu który ma piec grzewczy na to.
    --
    spider

  • 9. Data: 2014-05-13 23:07:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 13 May 2014 18:54:42 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >No, moj ulubiony zmieniacz jakos coraz drozszy, i sobie obiecuje ze
    >do niego nie pojade, albo z wlasnym olejem.
    >Oleje w supermarketach bywajs tanio.

    Olej 5w30 Formula F, 6 litrów - w sklepie 118 zł., u "mojego"
    mechanika 120 zł. Filtr oleju FoMoCo - w sklepie ok. 30 zł., u
    mechanika 20 zł. Wymiana - 20 zł. Opłaca się bawić samemu?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2014-05-14 08:46:03
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Olej 5w30 Formula F, 6 litrów - w sklepie 118 zł., u "mojego"
    > mechanika 120 zł. Filtr oleju FoMoCo - w sklepie ok. 30 zł., u
    > mechanika 20 zł. Wymiana - 20 zł. Opłaca się bawić samemu?
    TAK.
    Nie wszyscy mechanicy są tacy sami. Niektórzy są bardziej pazerni, chcą
    zarobić na swoim upuście
    i dodatkowo od klienta (że niby sami musieli kupić w cenie detalicznej i
    dołożyć swoją marżę).
    Takiego mechanika odwiedzam raz, ten pierwszy i ostatni zarazem.
    Pozdrawiam.
    WOJO