    From: "miumiu" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wyższe spalanie PB w aucie z LPG
    Date: Wed, 20 Jun 2018 08:35:46 +0200

    Użytkownik "pueblo" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:5b1d2dc0$0$593$65785112@news.neostrada.pl...
    > Wyższe w zimie. Nie wiem ile, ale na oko ze 3 razy większe. Klimatyzacja
    > jest, no ale w lecie też działa. Czy przyczyna może być w instalacji
    > gazowej?

    Może byc padniety termostat. Jak jest otwarty i nie chce sie zamknac przy
    zimnym silniku to plyn chlodniczy rozgrzewa sie bardzo dlugo (bo duzy uklad
    jest otwarty). Dopoki sie plyn odpowiednio nie nagrzeje do jakiejs
    temperatury to samochod bedzie spalal benzyne..
    Moze tez byc ogolnie zamulony uklad chlodzenia, przez co parownik dosc dlugo
    sie nagrzewa.

    Pzdr