  • Data: 2019-12-04 22:59:45
    Temat: Re: Wzmacniacz operacyjny się wzbudza
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-03 o 22:42, Queequeg pisze:

    > Hmm. Ok, jeśli poprawiony wzmacniacz nie pomoże, to tak zrobię.

    > Tzn. o samej antenie aktywnej, mini-whip?
    >
    > Nowa wizja jest taka:
    >
    > Schemat:
    >
    > http://www.chmurka.net/r/usenet/whip-amp/amp3.png
    >
    > PCB:
    >
    > http://www.chmurka.net/r/usenet/whip-amp/pcb2.png
    >
    > PBC z włączonymi symbolami elementów (zaciemnia PCB ale widać, co gdzie
    > jest):
    >
    > http://www.chmurka.net/r/usenet/whip-amp/pcb3.png
    >
    > Na PCB niebieskie pady są tylko od strony ścieżek (od strony elementów
> [...]
    Będzie lepiej, wejście od wyjścia jest dość daleko i rozdzielone masą,
    zastanawia mnie tylko czemu rozdzieliłeś masy przy wzm. Sekcja zasilania
    na wejściu nie jest dobrym
    pomysłem, daj ją z lewej na prawą stronę tak aby masa zasilania i
    wyjściowa była wspólnym punktem i od niego dopiero poprowadź do wejścia.

    --
    Janusz