  • Data: 2017-11-17 22:47:13
    Temat: Re: Wzmacniacz sygnału GSM na zadupiu
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz" <t...@g...com> writes:

    > Mieszkam na takim zadupiu gdzie od 17 lat żaden operator nie ma
    > właściwego zasięgu.
    > Rok temu kupiłem i zainstalowałem REPEATER wzmacniacz GSM 900MHz
    > 360m2+komplet anten
    > za około 160 zł. Wskaźnik na wzmacniaczu wskazuje 2 kreski. Telefon w
    > odległości 1 metra od anteny wyjściowej wskazuje pełny zasięg (5
    > kresek), natomiast już w odległości 3 metrów jest zero.

    160 zł może chyba kosztować tylko proste analogowe rozwiązanie - ale
    one mogą się sprawdzać tam, gdzie jedna antena jest wysoko (maszt,
    komin itp), a druga jest bardzo blisko telefonu i przede wszystkim
    daleko od pierwszej.
    W przeciwnym przypadku, tworzymy sprzężenie zwrotne, to nie będzie
    korzystne.

    Najlepiej byłoby mieć telefon z możliwością podpięcia kabla antenowego.
    --
    Krzysztof Hałasa