    From: Michal Bien <m...@u...edu.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: XP+Vista+Linux na jednym dysku różne partycje
    Date: Sun, 22 Mar 2009 12:37:50 +0100

    Konrad Kosmowski pisze:

    > Ale bredzisz [...]

    Papa. Grypy Ci się pomyliły - to nie pl.comp.os.advocacy :P
    Przeczytałem powyższy post plus przypomniałem sobie wątek o Truecrypcie
    i zalatuje pcoa jak diabli. Spojrzałem tam m.in. na Twój wątek o EeeePC
    i bingo - mi wystarczy. Szkoda czasu, bo doskonale wiesz o co chodzi,
    ale celowo będziesz wsadzał kij w mrowisko, zaklinał rzeczywistość i
    pisał do upadłego niezależnie od wątku i stanu rzeczy, przy okazji
    upierając się że i tak się da, zamiast pomóc zaszkodzisz zadającemu tu
    pytanie. To że Ty sobie poradzisz nie znaczy że inni też - z dowolną
    kolejnością instalacji systemów czy czymkolwiek innym. Ktoś kto tego
    wcześniej nie robił (skoro potrzebował zadać tu pytanie) niemal na pewno
    popełni jeden z błędów początkujących użytkowników i możliwe, że straci
    dane, albo co najmniej zablokuje sobie dostęp do bootowania innego
    systemu i będzie w kropce. O to Ci chodzi by udowodnić że jesteś
    "mądrzejszy" od zadającego pytanie, a że mu zaszkodzisz taką sugestią to
    już się nie liczy?
    Nie ta grupa - takie pisanie z nudów bez wyraźnego celu i chęci pomocy
    innym pasuje właśnie na pcoa itp. skoro ktoś narzeka na nadmiar wolnego
    czasu - problemy z socjalizacją czy co?
    Nawet nie łudź się, że mnie teraz sprowokujesz - wątek idzie do
    ignorowanych. Gdybym wcześniej spojrzał na pl.comp.os.advocacy nie
    traciłbym czasu na ciągnięcie tu wątku o truecrypcie.

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    #GG: 351722 #ICQ: 101413938