    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Xiaomi 4A a 5A - różnice
    Date: Wed, 17 Jan 2018 10:32:18 +0100

    Tue, 16 Jan 2018 22:26:40 +0100, w <p3lqmh$c17$1@dont-email.me>, ToMasz
    <t...@p...fm.com.pl> napisał(-a):

    > tu masz porównanie:
    > https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8898&
    idPhone2=8420&idPhone3=6647

    > PAtrz na procesory. Moja matka ma motkę. ten telefon nie jest demonem
    > szybkości. w każdym razie moja s4ka (snap800) jest rakietą w porównaniu
    > do motoroli
    >
    > reasumując, pytasz czy ktoś ma porównanie trabanta do syrenki i co
    > szybsze, bo większego nie chcesz. tu masz o 1.2cm większego note 3
    >
    > https://proline.pl/smartfon-xiaomi-redmi-note-3-16gb
    -grey-polska-dystrybucja-p949727
    > w zajebistej cenie biorąc pod uwagę że ma snapa 650.

    Czyli w końcowej konkluzji proponujesz mi trabanta+.
    Dziękuję, nie interesuje nawet 5", szukam w ok. 4,5", ale niestety muszę dać
    sobie z tym spokój.

    Wrócmy do pytania z tytułu.

    PS. Te Twoje S4 to takie?
    https://www.gsmarena.com/galaxy_s4_with_snapdragon_8
    00_appears_in_antutu_tests_again-news-6421.php

    27k w Antutu to mierny wynik, ten "trabant" Xiaomi ma 36k :D