  • Data: 2018-06-22 09:38:49
    Temat: Re: Yanosik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "spider" napisał w wiadomości grup
    pl...
    [...]
    >Też mi parę razy dupę uratował i nie to że ze mnie jakiś szalony
    >pirat drogowy, tylko jak zwykle suszyli w miejscach gdzie
    >ograniczenie v z dupy i jest najłatwiej złapać. Szkoda tylko że
    >użytkownicy zgłaszają każdy zobaczony radiowóz zamiast tylko te które
    >faktycznie suszą, ale lepiej 3 razy niepotrzebnie zwolnić niż raz
    >zapłacić :)

    Lepiej.

    >Najbardziej to się przydaje nawigacja w nieznanym mieście, a Yanosik
    >się do tego w ogóle nie nadaje.

    Czemu nie ? Ogolnie rzecz biorac - do celu prowadzi, i to IMO
    nienajgorzej.

    >Używam go też do sprawdzania tras uwzględniających ruch w Wawie, ale
    >nie do końca jestem z tego zadowolony, bo wymyśla czasem jakieś
    >karkołomne trasy, mimo że te bardziej standardowe wcale takie
    >zakorkowane nie są.

    Owszem, podpowiedzial mi pare nowych tras, o ktorych nawet nie
    pomyslalem ... ale one IMO wcale nie takie zle.
    Tylko nie wiem jak z korkami ...

    >Najlepiej się sprawdza jak powstanie spory korek podczas np wypadku,
    >ale to chyba każda nawigacja online sobie raczej z tym poradzi,

    Np wlasnie po ostatniej przygodzie mam watpliwosci.

    >Google Maps ma chyba nawet więcej danych bo ma więcej użytkowników.

    Mam glupie wrazenie, ze Google sledzi nasze telefony nawet bez
    wlaczonego GM :-)
    Yanosik ma IMO tych uzytkownikow wystarczajaco sporo, biorac pod uwage
    jak ladnie pokazuje wszystkie zatrzymane pojazdy na autostradach, ale
    z korkami cos nie tak.

    J.