  • Data: 2016-09-30 11:17:47
    Temat: Re: Yanosik dziala
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1...@p...pl.in
    valid...
    >Coraz częściej jest tak, że korek niby jest ale jedzie. A przez
    >wiochy
    >niby jedziesz, tylko nie wiadomo dlaczego dłużej niż w korku na
    >autostradzie.
    >Ostatnio AM próbowała mnie wypchnąć z autostrady proponując
    >alternatywę przez centrum Wrocka i 1 h+. Już na samym
    >zjeździe do bramek był korek - zrezygnowałem i pojechałem A4. AM
    >zaczęła mnie straszyć 2 h+ a w rzeczywistości było 30 minut+.

    >Oczywiście okazało się, że korek wynikał z nieumiejętności
    >przejechania z rozsądną prędkością na drugą jezdnię przez TIRy i
> [...]

    No coz, ja to obserwowalem na gierkowce pare lat temu.
    Tiry calkiem sprawnie przejezdzaly na druga strone. Osobowe tez.
    Kulturalny zamek panowal.

    A jednak ... przepustowosc takiego przejazdu jest ograniczona,
    osobowka zajmuje 3-4s, tirem troche wiecej, i jak dojezdza samochodow
    wiecej, to sie ustawia kolejka na pare kilometrow i pol godziny.

    J.