  • 1. Data: 2016-09-27 18:21:40
    Temat: Yanosik dziala
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Taka mala wycieczke Wroclaw-Czestochowa mialem - o ile tam janosik
    pchal na autostrade, to z powrotem jakos omijal.
    Wtedy nie sprawdzalem czemu, bo i tak mi bylo po drodze oplotkami, a
    dzis czytam:

    http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacja/a/ogromny
    -korek-na-a4-ponad-10-kilometrow,10667188/

    J.

  • 2. Data: 2016-09-29 09:10:00
    Temat: Re: Yanosik dziala
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    > czytam:
    >
    > http://www.gazetawroclawska.pl/komunikacja/a/ogromny
    -korek-na-a4-ponad-10-kilometrow,10667188/

    Google Mapy tez daja rade pod tym katem. Mi uratowaly tylek juz kilka razy w
    ciagu pol roku nakazujac jechac wiochami. Powoli wyrabiam sobie nawyk
    sprawdzania trasy przed wyruszeniem na autostrade, bo nie ma to jak wpasc w
    korek i stac godzine lub wiecej...

    Pzdr

  • 3. Data: 2016-09-29 10:37:38
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "miumiu" napisał:

    > Google Mapy tez daja rade pod tym katem.
    Przecież Janosik to nakładka na Google Maps.

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2016-09-29 11:38:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Hinek wrote:

    > Przecież Janosik to nakładka na Google Maps.

    nie. Podkładem Yanosika jest
    http://openstreetmap.org

    Tak samo nie korzysta z Googlowych danych o trafficu tylko z własnych

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-09-29 12:58:11
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "masti" napisał :

    > nie. Podkładem Yanosika jest
    > http://openstreetmap.org

    No proszę. Pojęcia nie miałem że jest coś takiego.
    Teraz wiem :)

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2016-09-29 14:25:28
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-09-29 o 11:38, masti pisze:
    > Hinek wrote:
    >
    > Tak samo nie korzysta z Googlowych danych o trafficu tylko z własnych

    Przydałaby się apka korzystająca z przynajmniej dwóch źródeł danych o
    ruchu, Yanosik czasem pokazuje bzdury. Najbardziej aktualne dane są
    chyba jednak na googlu, pewnie użytkowników androida jest najwięcej.

  • 7. Data: 2016-09-29 14:51:37
    Od: p...@g...com

    przez pewien czas Google wyswietlal dane od uzytkownikow Waze ale pozniej sie to
    skonczylo ... teraz jest osobna apka Waze - GPS, Mapy & Korki wiec mozna sprobowac

    P.

  • 8. Data: 2016-09-29 15:44:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello miumiu,

    Thursday, September 29, 2016, 9:10:00 AM, you wrote:

> [...]
    > ciagu pol roku nakazujac jechac wiochami. Powoli wyrabiam sobie nawyk
    > sprawdzania trasy przed wyruszeniem na autostrade, bo nie ma to jak wpasc w

    Coraz częściej jest tak, że korek niby jest ale jedzie. A przez wiochy
    niby jedziesz, tylko nie wiadomo dlaczego dłużej niż w korku na
    autostradzie.

    Ostatnio AM próbowała mnie wypchnąć z autostrady proponując
    alternatywę przez centrum Wrocka i 1 h+. Już na samym
    zjeździe do bramek był korek - zrezygnowałem i pojechałem A4. AM
    zaczęła mnie straszyć 2 h+ a w rzeczywistości było 30 minut+.

    Oczywiście okazało się, że korek wynikał z nieumiejętności
    przejechania z rozsądną prędkością na drugą jezdnię przez TIRy i potem
    wleczeniem się bez sensu na zwężce. Zaraz za zwężką cudownie zniknęli
    ci, którzy potrafili na zwężce jechać 30 km/h.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2016-09-29 19:07:47
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Coraz częściej jest tak, że korek niby jest ale jedzie. A przez wiochy
    > niby jedziesz, tylko nie wiadomo dlaczego dłużej niż w korku na
    > autostradzie.

    A ja myślałem, że to standard.

  • 10. Data: 2016-09-29 19:49:28
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

> [...]
    > wleczeniem się bez sensu na zwężce. Zaraz za zwężką cudownie zniknęli
    > ci, którzy potrafili na zwężce jechać 30 km/h.

    AM to Automapa? Nie wiem z czego korzysta Automapa, ale Google ma calkiem
    dobre te swoje algorytmy. Mnie kiedys Google Map przetrzymal na autostradzie
    mimo korka bo mimo ze korek byl to szybko sie rozladowywal. Z cala pewnoscia
    pewno Google uwzglednia predkosc poruszania sie zatoru. Oczywiscie pod
    warunkiem ze w tym korku sa juz goscie z androidem i wlaczona lokalizacją :)