  • Data: 2014-04-24 20:57:47
    Temat: Re: Yanosik i fotoradary w Gdyni
    Od: K <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-04-2014 23:12, Jan Komosa pisze:
    > Witam,
    >
    > Od pewnego czasu Yanosik podczas jazdy w Gdyni ostrzega mnie o
    > fotoradarach na światłach - np. na skrzyżowaniu Zwycięstwa i
    > Wielkopolskiej. Rzeczywiście, patrząc na to co jest zamocowane u góry na
    > wysięgnikach/rurach trzymających światła widać tam zamocowane kamery z
    > jakimiś dopalaczami, które kojarzą się z dodatkowym fleszem lub
    > doświetleniem.
    >
    > Czy ktoś wie, co to za cudo i czy rzeczywiście można w takich miejscach
    > zaliczyć mandat za prędkość?
    >
    > Czy może to tylko służy do inwigilacji "obatela" - oczywiście dla jego
> [...]

    moim zdaniem jest przygotowane pod przejezdzajacych na czerwonym. na
    razie jeszcze nie dziala, bo nie skrocili pomaranczowego do pol sekundy,
    jak w wejherowie ;) zauwaz ze oprocz kamer sa tez lampy ledowe.
    http://mtk.pl/artykul/wiadomosci/uwaga-tvn-w-wejhero
    wie-na-zywo
    http://mtk.pl/artykul/moto-gwe/prezydent-wejherowa-a
    peluje-do-gddkia-w-sprawie-sygnalizacji-swietlnej
    http://mtk.pl/artykul/wiadomosci/um-wejherowo-tlumac
    zy-sie-z-instalacji-kamer-na-ul-orzeszkowej-gdanskie

    takie same instalacje sa tez kolo klifu i na krzyzowce ze stryjska.